Du vet du er gravid

Hahaha, kjenner meg kjempe godt igjen! Fikk ikke sove natt til i dag fordi jeg tydeligvis MÅTTE ha popcorn med meg i sengen. Spiste jeg det? Nei, ikke noe særlig mer en to never :p

Snudd helt om her nå:) idag klarte jeg tilogmed middag uten å bli dårlig av lukta :)
Håper det skjer meg også snart! :) får ned litt, så det er bedre enn tidligere. Men har ingen matlyst og ingenting som frister, og så er jeg så sliten :/ måtte kvile noen timer idag for jeg lå å holdt på å sovne på sofaen -.-

Håper det skjer meg også snart! :) får ned litt, så det er bedre enn tidligere. Men har ingen matlyst og ingenting som frister, og så er jeg så sliten :/ måtte kvile noen timer idag for jeg lå å holdt på å sovne på sofaen -.-

Etter at jeg tvang i meg smoothie flere gang for dag så løsnet det :) har ikke vært kvalm men uggen og ingen matlyst :/ idag har jeg spist 4 gang + 2 smoothier :)

Etter at jeg tvang i meg smoothie flere gang for dag så løsnet det :) har ikke vært kvalm men uggen og ingen matlyst :/ idag har jeg spist 4 gang + 2 smoothier :)
Får prøve det jeg også, har fått i meg to små måltider idag + 3 eplebåter. Så det er forhåpentligvis på bedringens vei her også :)

Spiste også hvitløksbaguetter til middag. Måtte bare ha det ;) og saft!

Back
Topp