Når du bare MÅ steke en hvitløksbaguett kl 22 om kvelden tro om jeg har lyst på den når den er ferdig stekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lucky! Jeg klarer ikke hvitløk atm
Pleier å elske hvitløksbaguetter, men nå når jeg prøver så blir jeg bare kvalmBare måtte ha det å det luktet såååå godt
Pleier å elske hvitløksbaguetter, men nå når jeg prøver så blir jeg bare kvalm
Håper det skjer meg også snart! får ned litt, så det er bedre enn tidligere. Men har ingen matlyst og ingenting som frister, og så er jeg så sliten :/ måtte kvile noen timer idag for jeg lå å holdt på å sovne på sofaen -.-Snudd helt om her nå idag klarte jeg tilogmed middag uten å bli dårlig av lukta
Håper det skjer meg også snart! får ned litt, så det er bedre enn tidligere. Men har ingen matlyst og ingenting som frister, og så er jeg så sliten :/ måtte kvile noen timer idag for jeg lå å holdt på å sovne på sofaen -.-
Får prøve det jeg også, har fått i meg to små måltider idag + 3 eplebåter. Så det er forhåpentligvis på bedringens vei her ogsåEtter at jeg tvang i meg smoothie flere gang for dag så løsnet det har ikke vært kvalm men uggen og ingen matlyst :/ idag har jeg spist 4 gang + 2 smoothier
Haha. Skulle akkurat skrive det samme ;-)Når man overspiser og angrer i ettertid får da kommer kvalmen
Når man overspiser og angrer i ettertid får da kommer kvalmen