Du vet du er gravid....

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Når du er i seng litt etter 22 på en lørdagskveld. Herrefred hvor trøtt og slapp går det ann å bli. I ukedagene funker jeg stort sett greit på jobb, men er helt utladet når jeg kommer hjem. Håper denne trøttheten avtar snart. Helt sykt å tenke på at sist jeg var gravid jobbet jeg 100% på ei skole, og i tillegg noen ettermiddager/kvelder og helger på en skobutikk. Noen fler som er helt hinsides trøtt? Noen det har gått over for?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

J så film i går og var dermed våken til halv tolv, noe som ikke har hendt på noen mnd. Våknet med rødsprengte øyne, utmattet og hodepine, så vel verdt do_O
Legger meg stort sett mellom 21-22, gjerne 20 og hvis d skjedd litt Ila dagen, i tillegg til barneTV duppet da, så ja, kjenner til d.

Ellers har j beg å slite m å snakke tullprat.. Sier en setning og skjønner ikke va j mener.. Asså j veit hva j skal si, men d kommer noe annet ut. Til og med på handlelista krøller d seg. Tannkrem, ble tannmerk..!! Merk baklengs er krem.., ble helt fasinert, plutselig begynte j å skrive delvis baklengs!
Blir j sprø!?

Og er d flere som er blitt lyssky? Er d et gravidsymptom?

Ikke rart mannfolka blir litt oppgitt innimellom... Blir d jo selv!!

J så film i går og var dermed våken til halv tolv, noe som ikke har hendt på noen mnd. Våknet med rødsprengte øyne, utmattet og hodepine, så vel verdt do_O
Legger meg stort sett mellom 21-22, gjerne 20 og hvis d skjedd litt Ila dagen, i tillegg til barneTV duppet da, så ja, kjenner til d.

Ellers har j beg å slite m å snakke tullprat.. Sier en setning og skjønner ikke va j mener.. Asså j veit hva j skal si, men d kommer noe annet ut. Til og med på handlelista krøller d seg. Tannkrem, ble tannmerk..!! Merk baklengs er krem.., ble helt fasinert, plutselig begynte j å skrive delvis baklengs!
Blir j sprø!?

Og er d flere som er blitt lyssky? Er d et gravidsymptom?

Ikke rart mannfolka blir litt oppgitt innimellom... Blir d jo selv!!
Begynt å rote jeg og! Ikke bare med det jeg sier - men og det jeg gjør!

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg våknet nettopp, for andre gang;)
Var oppe imrgs, spiste og lekte m barna, men ble så trøtt at jeg la meg igjen og våkenet nå.
Hm...helt tomt i huset, får vell melde/ringe min sambo og høre hvor de er..;):)

Haff ja, hodet fungerer ikke helt optimalt for tiden nei. Skikkelig glemsk /treg i tankevirksomheten.

Og så lettrørt da. Sitter å ser på Kampen for livet, og kjenner klump i halsen.

Når du må opp å tisse midt på natta og er så oppblåst at du tror du skal sprenge

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

..når du alltid står opp mellom halv 6 og 7 på morgenen, går tissatrengt på do, fyller magen med litt mat, går på do igjen og så i seng for par timer søvn til, for å fungere resten av dagen :P

Du vet du er gravid når du sitter og koser deg med en pose råkostsalat på en fredagskveld. Haha, må le av meg selv i kveld. Har også en appelsin og pandalakris på lur :p

Når du for en gang skyld henter ungene i barnehagen med sykkelvogn, og ungene opplever at flodhesten som sykler dem sliter, og de begynner å heier deg opp den ene lille bakken du må sykle for å komme hjem - vel vitende om at du ikke ville kommet opp om de ikke hadde heiet..

Når du har fått et etterlengta overnattingsbesøk av svigerinna di, men sovner klokken 19:30 og går glipp av hele kvelden... To kvelder på rad!

Sent from my iPad using BV Forum

Kl 22 er jo dødsseint :p Legger meg konsekvent i 19.30-20.00 tida jeg, da er jeg hrlt utkjørt! Sover til i 06/07 tiden når storebror våkner, leverer han i bhg og sover gjerne 2-3 timer løpet av dagen igjen! Jeg er helt slått ut for tida... -.-

Du vet du er gravid....
......når du har fått bedre luktesans enn hunden !!

Når man ikke klarer lukter på enkelte matvarer, og bare av å spise lite så blir man stappmett..

Back
Topp