Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det et jo sååå sant. Grusomt når en kjenner at en nys er på vei. Jeg går alltid rundt med en liten "veske" i veska. Den inneholder truseinnlegg og truse i tilfelle rottefelleHar gitt opp truseinnlegg og heller gått over til bind, for og nyse, le, hoste, grine, leve...... e blitt en risikosport
Helt forferdelig hjelper søren ikkje og knipe igjen hellerMen det et jo sååå sant. Grusomt når en kjenner at en nys er på vei. Jeg går alltid rundt med en liten "veske" i veska. Den inneholder truseinnlegg og truse i tilfelle rottefelle
Helt grusomt. Å verre blir det ut i svangerskapet. Hadde lungebetennelse, mellomørebetennelse og bihulebetennelse sist svangerskap og da tissa jeg på meg flere ganger til dagen når jeg hosta så mye. Hadde ikke sjans til å holde igjenHelt forferdelig hjelper søren ikkje og knipe igjen heller
Har en lett forkjølelse som neker og slippe taket her, like spennende hver gang eg skal ut og må nye tenker bleier snart, så får det bare renneHelt grusomt. Å verre blir det ut i svangerskapet. Hadde lungebetennelse, mellomørebetennelse og bihulebetennelse sist svangerskap og da tissa jeg på meg flere ganger til dagen når jeg hosta så mye. Hadde ikke sjans til å holde igjen