Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men det et jo sååå sant. Grusomt når en kjenner at en nys er på vei. Jeg går alltid rundt med en liten "veske" i veska. Den inneholder truseinnlegg og truse i tilfelle rottefelleHar gitt opp truseinnlegg og heller gått over til bind, for og nyse, le, hoste, grine, leve...... e blitt en risikosport![]()
Helt forferdeligMen det et jo sååå sant. Grusomt når en kjenner at en nys er på vei. Jeg går alltid rundt med en liten "veske" i veska. Den inneholder truseinnlegg og truse i tilfelle rottefelle
hjelper søren ikkje og knipe igjen heller
Helt grusomt. Å verre blir det ut i svangerskapet. Hadde lungebetennelse, mellomørebetennelse og bihulebetennelse sist svangerskap og da tissa jeg på meg flere ganger til dagen når jeg hosta så mye. Hadde ikke sjans til å holde igjenHelt forferdelig![]()
hjelper søren ikkje og knipe igjen heller
![]()

Har en lett forkjølelse som neker og slippe taket her, like spennende hver gang eg skal ut og må nyeHelt grusomt. Å verre blir det ut i svangerskapet. Hadde lungebetennelse, mellomørebetennelse og bihulebetennelse sist svangerskap og da tissa jeg på meg flere ganger til dagen når jeg hosta så mye. Hadde ikke sjans til å holde igjen![]()
tenker bleier snart, så får det bare renne