Når du våkner 03:40 for å tisse og er for kvalm til å sove igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, godt vi er fler.Når du våkner 03:40 for å tisse og er for kvalm til å sove igjen..

Plutselig var både pupper og mage veldig i veien her!
Samme problem her, så skambarbert blir det fort fremoverNår du innser at dette trolig er siste gang før fødsel at du ser NOE (om enn minimalt) mens du barberer Fifi.Plutselig var både pupper og mage veldig i veien her!
Føler veldig på en trang til å presisere at dette er noe jeg gjør kanskje en gang hver tredje måned eller noe, rett og slett for at jeg ikke trives når det blir så langt at det lugger.![]()

Haha ja, det ser ut til å være veldig fort gjort nå.Samme problem her, så skambarbert blir det fort fremover
Jeg tenker forresten at det er opp til hver enkelt hvordan dem har det, om det er glattbarbert, frisert eller hår. Jeg trives best barbert, og så fort det går mer enn 2 uker begynner det bare å klø å plage![]()
Angående tilføyelsen er jeg helt enig egentlig, men samtidig er det eneste forumet jeg har kjent til før dette Kvinneguiden - og der er det så ufattelig mange sure og dumme svar iblant, så er nok blitt litt skada. 
Ja, finnes jo desverre de som mener at det dem liker er det retteHaha ja, det ser ut til å være veldig fort gjort nå.Angående tilføyelsen er jeg helt enig egentlig, men samtidig er det eneste forumet jeg har kjent til før dette Kvinneguiden - og der er det så ufattelig mange sure og dumme svar iblant, så er nok blitt litt skada.
![]()

Kvinneguiden er vel et stykke for seg selv her på internettetHaha ja, det ser ut til å være veldig fort gjort nå.Angående tilføyelsen er jeg helt enig egentlig, men samtidig er det eneste forumet jeg har kjent til før dette Kvinneguiden - og der er det så ufattelig mange sure og dumme svar iblant, så er nok blitt litt skada.
![]()
Jeg syns vi her på babyverden er ganske rause med hverandre, enda så fulle av hormoner man gjerne er på et babyforum
Men jeg bryr meg fint lite om hvordan andre er behåret/ikke behåret! Jeg har forresten nasjonalpark nå, for det er så vanskelig å komme til 
Veldig enig! Tenk å være så hormonelle men likevel rauseKvinneguiden er vel et stykke for seg selv her på internettetJeg syns vi her på babyverden er ganske rause med hverandre, enda så fulle av hormoner man gjerne er på et babyforum
Jeg klarer ikke å fjerne alt da jeg får så mye nupper og inngrodde hår. Jeg bruker maskin og holder det nede med det, for jeg orker heller ikke at det lugger. Også er jeg redd mannen ikke skal finne frem, om det ser ut som om jeg gror min egen nasjonalparkMen jeg bryr meg fint lite om hvordan andre er behåret/ikke behåret! Jeg har forresten nasjonalpark nå, for det er så vanskelig å komme til
![]()
tror du må ta en undervisningstime med han om han ikke finner frem nå i nasjonalparken 
Jeg er vel aldri så hårete som når jeg går gravidVeldig enig! Tenk å være så hormonelle men likevel rause
Da har du funnet noe som funker for deg, og det er jo helt topp
Hahah, litt kjipt om ikke mannen finner fremtror du må ta en undervisningstime med han om han ikke finner frem nå i nasjonalparken
![]()
Helt håpløst!Samme har det vært her i gravidietene, har gått 3+ uker uten noe fordi jeg kommer jo ikke til, så plager hårene så mye at jeg ender med at jeg ikke klarer gå lenger med det. Så ender opp ganske skambarbertJeg er vel aldri så hårete som når jeg går gravidHelt håpløst!
Aaai da er det best å la høvelen ligge, ja!Samme har det vært her i gravidietene, har gått 3+ uker uten noe fordi jeg kommer jo ikke til, så plager hårene så mye at jeg ender med at jeg ikke klarer gå lenger med det. Så ender opp ganske skambarbert
Det lengste jeg har gått er ca 10 uker etter fødselen med første. Og da bare pga stingene som gikk opp så hadde åpe sår i flere uker![]()

Det er en skikkelig jobb med barbering både her og derVirker helt klart til å være litt høyere under taket her inne, og det setter jeg stor pris på! Fine mennesker er en fin ting.
En ting til jeg kommer på etterhvert som jeg leser gjennom de siste svarene er barbering av legger. Kjente i går kveld på at det ikke er så veldig lenge til dette begynner å bli spennende heller![]()
Godt det er en stund igjen til vår og sommer med bare legger sånn sett