Du vet du er gravid når...

…Du er på besøk hos svigers igjen, og det første svigermor sier når hun ser deg er «Jeg ser at vekten har gått opp siden sist».. «Ehm, ja. Helsigvis for at babyen vokser», liksom..
Folk tenker seg ikke om dessverre. Man får ta det for det det mest sannsynlig er, bare en observasjon av at du blir større. Jeg fikk høre på jobb i går at "NÅ synes det virkelig" og "Ja, nå er det hvertfall ikke tvil!" haha. Folk altså.. :P

Føler såå med deg på den.. Til og med gravidklærne som jeg jikk hele veien til termin med forje er for små.. :facepalm:
Samme her... og jeg veier ikke sååå mye mer nå (snakk om et par kg), men SF-målet er en smule større nå, så spørs om knøttet her faktisk er større enn kommende storebror som var giga.. Gravidgenserne slutter liksom rett under der magen går ut på det meste, så nå har jeg vel tre gensere som dekker helt (ned til lårene), så sparer de til jeg skal ut av huset. Her hjemme blir det magetopper og joggebukser :hilarious:

..du står i gangen i barnehagen og må ringe opp til avdelingen for å spørre om de kan sende barnet ned, fordi du har glemt å ta på deg sokker. I slutten av oktober.

..du må henge opp et A4-ark med teksten «husk urin og helsekort» på baderomsspeilet i forkant av hver svangerskapskontroll.

Hadde jeg ikke vært gravid hadde det vært god grunn til bekymring for hjernen. :wacky:

... når du kommer tilbake fra bilen etter å ha hentet pakke, for så å finne pakken du skulle returnere i passasjersiden av bilen. Du vet, der du legger både mobil og nøkler mens du kjører.

Back
Topp