Du vet du er gravid når...

Du e sulten konstant! Kjenner normalt sett veldig lite på sult, kan gå maaange timer uten mat og blir likevell ikkje sulten. Nå trur kroppen eg holde på å sulta ihjel om de e meir enn 2t siden eg spiste sist :laughing021
 
...den beste tiden på dagen er når du kan ta av Bh-en ;)
 
Du e sulten konstant! Kjenner normalt sett veldig lite på sult, kan gå maaange timer uten mat og blir likevell ikkje sulten. Nå trur kroppen eg holde på å sulta ihjel om de e meir enn 2t siden eg spiste sist :laughing021
Enig! Føler meg som tidenes matvrak! Har stort matlager på kontoret og greier :hilarious:
 
Når du må tvinge i deg mat om morgenen for å stagge kvalmen :yuck: er nesten så jeg gruer meg til å stå opp nå
 
Når man har kjeks stående på nattbordet for å kunne spise noe før man står opp :meh:
 
Når du er så tissetrengt og tror blæren eksplodere og går på do for å tisse en bitte liten skvett :laughing002
 
.. du begynner å gråte (av glede, så klart) når du ser bilde av «kokkejævel» og kona som holder sin nyfødte sønn :sad015
 
...når du alltid har kontroll på hvor nærmeste do befinner seg
 
Når du begynner å grine fordi valpen biter deg i lek og du ikke får han til å stoppe (ikke fordi det gjør vondt, men fordi du er trøtt og sliten kl 3 på dagen..)


Når du sovner I stolen kl 7 på kvelden.

Når du går å brekker deg..

Når puppene er megaømme selv om du ikke er borti dem!
 
Når du ser på finalen på sommerhytta og roper ut Neei og blir «sint» og hormonell når laget du heiet på ikke vant
 
...når du ler så hysterisk at tårene spruter... når det eeeegentlig ikke var så morsomt :hilarious:
 
Når du kveld på kveld slokner på sofaen med en gang ungene er lagt... ZZZzzzz
 
Når du griner deg gjennom hele den siste sesongen av Modern Family og syns livet er nitrist fordi det ikke kommer mer episoder :arghh:
 
Når du griner deg gjennom hele den siste sesongen av Modern Family og syns livet er nitrist fordi det ikke kommer mer episoder :arghh:
Gråt av det selv om jeg ikke var gravid når jeg så det:hilarious: Har fulgt med i så mange år. Sjukt trist, men var en fin siste sesong:Heartred
 
Gråt av det selv om jeg ikke var gravid når jeg så det:hilarious: Har fulgt med i så mange år. Sjukt trist, men var en fin siste sesong:Heartred

Hehe, Jeg hadde nok kanskje også falt noen tårer selv om jeg ikke var gravid. Men her satt jeg og hulket i hver episode. Kjempefin siste sesong :Heartred og elsker serien. Mulig jeg må ta et maraton snart :hilarious:
 
Back
Topp