Du vet du er gravid når...

....luft i magen-smerter = herregud nå går alt galt.
(Kanskje mest av alt "du vet du er gravid og har hatt abort(er) når...")

:p
Det kunne blitt en egen lang post med bekymringene man har etter å ha mistet, tragikomisk nok <3 Jeg håper ingen finner søkeloggen min for de siste mnd, alt av symptomer og mangel på symptomer og endringer må leses om. Man blir jo helt tussete! :hungover::hilarious:

Når du gråter fordi du har fått middagsinvitasjon, og gråter av å skrive morsdagskort. Grått i hele dag jeg. Har aldri forstått det det med å gråte av å være rørt før :hilarious:

Når du brekker deg av lukten av kaffe

Når du plutselig ikke husker koden til alarmen og alarmen går i hele huset så høyt at hele nabolaget hører

Når det er plagsomt å pusse tennene. 100 brekninger på 5 minutter føles det ut som.

Når du bare skulle ha litt sjokolade men slukte 80% av en 200 grams og nå ligger i vater og venter på the aftermath... enda godt mannen ikke er her sier jeg igjen :nailbiting:

Når man skal se film med familien og sovner før introen er ferdig. Resten av familien syns Aladdin var en fin film. Jeg vet ikke.... Må se den igjen etter graviditeten.

Når du plutselig ikke husker koden til alarmen og alarmen går i hele huset så høyt at hele nabolaget hører

Ånei haha :hilarious: Jeg slet med det motsatte en kveld for uker siden :p Skulle skru på alarmen før jeg gikk og la meg, men trykka bare feil kode hele tiden, så den pep bare sånn høyt med den feil kode-lyden sin. Ble så redd for å vekke de andre, så til slutt bare gav jeg opp :p Hadde nok ikke gitt opp så lett om alarmen gikk :hilarious:

Ånei haha :hilarious: Jeg slet med det motsatte en kveld for uker siden :p Skulle skru på alarmen før jeg gikk og la meg, men trykka bare feil kode hele tiden, så den pep bare sånn høyt med den feil kode-lyden sin. Ble så redd for å vekke de andre, så til slutt bare gav jeg opp :p Hadde nok ikke gitt opp så lett om alarmen gikk :hilarious:

haha:) helt sykt hvor fjern man kan bli altså. Godt alarmen din ikke gikk da, huff...tenk om du hadde vekket hele huset :hilarious::hungover:

Du gråter rørt etter å ha lest omsorgen dyr har for barna og at en spesifikk apetype betaler andre hunner i form av stell og mat for å få passe babyene demmes <3

Jeg hulket når jeg lærte at dyr (spesielt dem som bruker lang tid på å oppdra avkommet sitt) sørger om babyen dør, og at skjiraffer blir ved babyen i dagesvis og til og med ukesvis, samme med elefanter. Og bavianer kan bære på babyen sin, og når de endelig "gir slipp" så søker de trøst og får kjærlighet og omsorg fra andre i flokken. Å skrive dette gjorde meg rørt.

Dyr er fantastiske <3 Elsker hundene mine.

...når ungene har fått streng beskjed om å dele snopeposene på kino - mens du selv spiser litt i smug av din pose fordi du absolutt ikke vil dele det du har cravings på :hilarious:

Du gråter rørt etter å ha lest omsorgen dyr har for barna og at en spesifikk apetype betaler andre hunner i form av stell og mat for å få passe babyene demmes <3

Jeg hulket når jeg lærte at dyr (spesielt dem som bruker lang tid på å oppdra avkommet sitt) sørger om babyen dør, og at skjiraffer blir ved babyen i dagesvis og til og med ukesvis, samme med elefanter. Og bavianer kan bære på babyen sin, og når de endelig "gir slipp" så søker de trøst og får kjærlighet og omsorg fra andre i flokken. Å skrive dette gjorde meg rørt.

Dyr er fantastiske <3 Elsker hundene mine.

Ja, jeg har måttet slutte å se planeten vår, the blue planet etc... David Attenborough + dyrehistorier = jeg sitter og griner hele tiden D:

Back
Topp