Du vet du er gravid når...

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
...du sitter og leser historien om Keiko for 100ede gang, og kommer til det punktet hvor det står

"Fiskebåten M/S Gudrun var ute på tokt, senket et garn i havet, og snurpet det rundt den lille spekkhoggerkalven. Ifølge islandske kilder skal han ha skreket på dekk. Moren fulgte etter båten, helt inn til land nær Reykjavik, hvor den lille ble flyttet over i en tank.

Keiko var én av til sammen 59 spekkhoggere som ble fanget levende på Island på 1970- og 1980-tallet. Ungene var lettest å fange, lettest å frakte og lettest å trene opp."

Og du brister i hikstegråt :smiley-angry017

...fordi du vet at nøyaktig det samme skjedde natt til i dag, i Japan. Ikke med en spekkhogger, men med en familie delfiner som nå har blitt revet fra havet for å tjene til menneskers underholdning i akvariums verden rundt.

"An entire family of 6 wild bottlenose dolphins has been removed from the ocean for entertainment purposes."

https://www.facebook.com/RicOBarrysDolphinProject/posts/3002039723162854

Jises hjertet mitt det takler ikke særlig mye belastning før man bæser villt og hemningsløst nå om dagene altså!

Nå fikk jeg tårer i øynene også! Husker jeg var å besøkte Keiko når jeg var på camping i Kristiansund. Året etter mener jeg det var så døde han.

Du står å endevender kjøleskapet og leter etter smøret,som du har hatt i hånden hele tiden ;)

eller gråter av love Island og egentlig alt annet:cool14

Når du finner senga før 21.30 :singing::singing::singing:

Du vet du er gravid når...

du våknet på natta for å tissse, og så når du la deg igjen var det som du aldri gjorde og må stå opp en gang til! :cool:

...du sitter og leser historien om Keiko for 100ede gang, og kommer til det punktet hvor det står

"Fiskebåten M/S Gudrun var ute på tokt, senket et garn i havet, og snurpet det rundt den lille spekkhoggerkalven. Ifølge islandske kilder skal han ha skreket på dekk. Moren fulgte etter båten, helt inn til land nær Reykjavik, hvor den lille ble flyttet over i en tank.

Keiko var én av til sammen 59 spekkhoggere som ble fanget levende på Island på 1970- og 1980-tallet. Ungene var lettest å fange, lettest å frakte og lettest å trene opp."

Og du brister i hikstegråt :smiley-angry017

...fordi du vet at nøyaktig det samme skjedde natt til i dag, i Japan. Ikke med en spekkhogger, men med en familie delfiner som nå har blitt revet fra havet for å tjene til menneskers underholdning i akvariums verden rundt.

"An entire family of 6 wild bottlenose dolphins has been removed from the ocean for entertainment purposes."

https://www.facebook.com/RicOBarrysDolphinProject/posts/3002039723162854

Jises hjertet mitt det takler ikke særlig mye belastning før man bæser villt og hemningsløst nå om dagene altså!
Hahahah jeg også gråt av den saken her!! :sorry: Husker så godt at vi kjørte med båten bort til der han var, og det svære dyret kom svømmende under oss!! Fikk tatt på han mens jeg hylgrein i frykt :p:hilarious:

Fytterakkern, jeg tok meg ei cola for jeg var så kvalm i dag.
H E R R E G U D.

Det var ren eufori. èn glasscola på 0,33l.... For første gang brus på over 1 måned. God DAMN.

Fytterakkern, jeg tok meg ei cola for jeg var så kvalm i dag.
H E R R E G U D.

Det var ren eufori. èn glasscola på 0,33l.... For første gang brus på over 1 måned. God DAMN.
Samme her, bare at det var et glass iskald Pepsi Max! Har Omtrent ikke drukket det siden jeg ble gravid pga koffein, men i dag måtte jeg bare for jeg var så kvalm :bag:

Når alt du tenker på er mat! Men de tingene du favoriserer er IKKE det samme som tidligere! Drømmer ikke lenger om gode middager og godteri... Men knekkebrød, ostebriks, epler og dadler :hilarious:

Utslitt av å prøve å finne noe jeg takler å spise jeg. Alt lukter rart osv :depressed:

...når du spiser grønne druer og mango sorbet til middag fordi du ikke greier lukta av kylling i fløtesaus som du har gledet deg til å spise.

..når du får kommentarer fra mannen om den usedvanlig høye stabelen av makrell i tomat etter en liten tur på butikken :smiley-ashamed005

...når du må kjempe mot tårene når du leser overskriften «Delte ut mat og drikke til en hel kolonne på Haukelifjell.»

Tenk å være så omtenksom og generøs:Heartpink

Når du sovner på sofaen før klokka 21, våkner 22.30 for så å gå rett i seng for å sove videre :singing:

Back
Topp