Du vet du er gravid når.....

Alle tror du er superoppofrende og går på jobb "syk". Jeg sitter under ett teppe, snufser og er trøtt på n'te uka - men har ikke lyst til å si at det er gravidsymptomer. Sjefen sa i går at jeg måtte huske å ta egenmelding for å komme meg ved behov... men jeg vet jo at egenmelding ikke vil hjelpe for frem flate øre, så da kan de bare tro hva de vil.
 
Når du blir rørt av at lastebiler tuter for sønnen din når han signaliserer at de skal tute. <3
 
... Du hadde rota bort hodet om det ikke hadde sittet fast. :hilarious:
 
Når du midt i en setning også må legge til at du fikk akutt lyst på mr lee kyllingnudler. Og du hverken har sett eller hørt noe om mr lee de siste 10 årene hvertfall :p
 
Når du har lyst på middag etter leggetid
 
Når du skal si takk til bhg for god oppfølging og nesten begynner å gråte
 
... reklamen på diverse nettsider består av barnevogner. :p Ny pc, har ikke ordna med adblock. :p
 
Når mannen må dra på butikken og kjøpe peanøtter og når han kommer tilbake har du sovnet og har ikke lyst på når du våkner.
 
Når man holder på å brekke seg av egen fislukt (og egen kroppslukt generelt) :depressed:
 
Når ALLE ukjente mennesker som benytter seg av samme buss som deg irriterer vettet av deg
 
Back
Topp