Du vet du er gravid når.....

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
...tårene renner av å se den siste talen til Greta Thunberg på Facebook.

Keep it going'
 
Du er kvalm og sulten på en gang
 
...du gråter når John Snow møter Stark-søsknene igjen i Game of Thrones
 
...når du blir så steike for******** når du går tur med hunden og ungene og DET KJØRER BILER PÅ VEIEN!!! :cussing:angryfire
Kjente jeg kokte mer og mer for hver bil som kjørte forbi:smiley-angry016
(ikke vet jeg helt hvorfor heller.....)
 
Når du er for kvalm i matbutikken til å kjøpe middag, men finner frem litt potetgull i skapet når du kommer hjem igjen fordi du er så sulten...

:puke
 
Når du skjønner selv at du er urimelig og sint/sur uten grunn, men du ikke klarer å hente deg inn igjen.... bare fortsetter å kjefte!!
 
Når du nesten ikke kan vente til du kan legge deg om kvelden (og egentlig er b-menneske)
 
Når du vet du ikke klarer å gå inn i en diskusjon, fordi du vet du kommer til å sippe med en gang:facepalm:
 
Når du spiser 5!! Polarbrød å fortsatt er sulten -_-
 
Når du går inn på preglife-appen 100 ganger om dagen for å sjekke hvor langt du er på vei - selvom du vet at dagene ikke går noe fortere selvom du konstant må inn å sjekke :hungover::wacky:
 
Når du går inn på preglife-appen 100 ganger om dagen for å sjekke hvor langt du er på vei - selvom du vet at dagene ikke går noe fortere selvom du konstant må inn å sjekke :hungover::wacky:
Hahaha, jeg er akkurat lik!!
 
Når du allerede har brukt 5 graviditetstester og allikevel teller ned timene til apoteket åpner på lørdag så du kan kjøpe en med ukesindikator også...
 
Når du allerede har brukt 5 graviditetstester og allikevel teller ned timene til apoteket åpner på lørdag så du kan kjøpe en med ukesindikator også...

Vi kom nettopp på ferie å jeg har en med ukesindikator hjemme, akkurat nå angrer jeg på at jeg lot den ligge igjen :p glemte også å ta med den vanlige testen som jeg bruker for å sjekke stigning. Teller ned dagene til jeg kommer hjem til testene :p
 
Når kvalmen kommer kastende på deg etter frokost, men det var godt med saftis når sønnen din spør om du vil ha. Men så kom kvalmen igjen når isen var spist opp :dead:
 
Når man ser game og thrones (gammel episode fra sesong 7), og må gråte fordi med musikken var det så rørende at den kom flyvende..
 
....det eneste du gleder deg til når du står opp er at det skal bli kveld så du kan legge deg igjen
 
Skvetter hver gang du er på do å ser rosa på papiret, før du innser at det er de jævla blomstene på dasspapiret! Jeg får seriøst et lite infarkt hver gang. Hva er det med gamle mennesker å blomstrete dopapir? Gleder meg til å komme hjem til mitt hvite så jeg slipper å dø hver gang! :hilarious:
 
Når du saumfarer finn.no etter babyting, og klør etter å sende melding på flere av skattene du finner :eek: «jeg kan være der om fem!»
 
Back
Topp