Du vet du er gravid når...

Snøkrystall

Forelsket i forumet
Du sitter på nattevakt og spiser en salt og god suppe og samtidig drømmer om og kan nesten ikke vente på middagen du har planlagt i morgen OG i overimorgen[emoji23] Herregud, jeg er så utrolig sulten på middag, hele tiden![emoji28]
Flere som meg, eller med andre rare symptomer?[emoji14]
 
Har lyst på ostepølse. Bill mrk. Vegetarianer på 20ende året...

[emoji23] Da er det ikke bare å kjøpe en pølse for å tilfredsstille suget heller da[emoji28]
Jeg kjøpte ostepølse to ganger sist uke, gjør det veldig sjelden vanligvis. Må skjerpe meg[emoji85]
 
Du blir enormt bilsyk kvalm av bare en liten sving :( Til vanlig bruker jeg å tåle mye å kan ta alle karuseller osv uten å bli det minste dårlig men nå er det ille å bare kjøre bil.
 
Når du er skam kvalm og eneste du drømmer om å spise er kyllingkebab :eek:

Det gjorde det jeg da kvalmen i et lite øyeblikk var borte. Det var kjempegodt!! Men måtte legge meg etterpå for jrg ble ganske kvalm. Hihi
 
[emoji23] Da er det ikke bare å kjøpe en pølse for å tilfredsstille suget heller da[emoji28]
Jeg kjøpte ostepølse to ganger sist uke, gjør det veldig sjelden vanligvis. Må skjerpe meg[emoji85]

Nei det er ikke det :p Forrige gang vurderte jeg faktisk å spise en... Nå går jeg bare inn på narvesen for å lukte litt. Stiller kvalmen litt.
 
Det gjorde det jeg da kvalmen i et lite øyeblikk var borte. Det var kjempegodt!! Men måtte legge meg etterpå for jrg ble ganske kvalm. Hihi
Hadde eg sikkert også blitt, men eneste som eg har lyst på, men har ikke spist det enda etter eg ble gravid :)
 
Back
Topp