Du vet du er gravid når.......

Når du som en grådig melkesjokoadeentusiast sier nei takk når samboer spør om vi skal dele raden som var igjen fra helgen.

"Du er virkelig gravid du" var kommentaren jeg fikk
 
..og når du sitter oppreist og sovner mens du ser på tv kl 18.00
 
Når du som en grådig melkesjokoadeentusiast sier nei takk når samboer spør om vi skal dele raden som var igjen fra helgen.

"Du er virkelig gravid du" var kommentaren jeg fikk
Høres kjent ut :hilarious: Vanligvis er det førstemann til mølla når den tas frem, nå vil jeg kanskje ha en stripe hvis jeg orker.
 
Høres kjent ut :hilarious: Vanligvis er det førstemann til mølla når den tas frem, nå vil jeg kanskje ha en stripe hvis jeg orker.

Samme her :hilarious: Vanligvis pleier han å få mest når vi deler mat og sånt, siden han er mann og større enn meg, så han trenger mer. Men med melkesjokoladen pleier jeg å være skikkelig grådig. Nå blir det mest sjokolade på han også virker det som:rolleyes:
 
Samme her :hilarious: Vanligvis pleier han å få mest når vi deler mat og sånt, siden han er mann og større enn meg, så han trenger mer. Men med melkesjokoladen pleier jeg å være skikkelig grådig. Nå blir det mest sjokolade på han også virker det som:rolleyes:
Haha, kult, elsker sånne spekulasjoner :hilarious: Men tror ikke heeelt jeg tør å basere meg på det. Blir spennende å se :wacky:
Ser at man får jente hvis man sliter med morgenkvalme. Ble dårlig 8 dager etter eggløsning, og er det enda. Så da blir det en av hver da? :hilarious: Men altså, man venter jente hvis; "- Du nekter å spise skalken på brødet". Jeg må være kontinuerlig gravid, skalken går i søpla :hilarious:
 
Ser at man får jente hvis man sliter med morgenkvalme. Ble dårlig 8 dager etter eggløsning, og er det enda. Så da blir det en av hver da? :hilarious: Men altså, man venter jente hvis; "- Du nekter å spise skalken på brødet". Jeg må være kontinuerlig gravid, skalken går i søpla :hilarious:
Blir nok tvillinger da, en av hver ;) Skalken her får alltid hønene, så merkelig at jeg har klart å få gutt før, som aldri spiser skalk ;)
 
Når du som en grådig melkesjokoadeentusiast sier nei takk når samboer spør om vi skal dele raden som var igjen fra helgen.

"Du er virkelig gravid du" var kommentaren jeg fikk

Samme her [emoji23] byr meg helt sinnsykt imot [emoji15]
 
Når man plutselig blir mega kvalm å dårlig av lukten av kaffe :( Så her i huset blir der snart forbudt for de andre å trakte kaffe dersom jeg forblir like dårlig av kaffe lukten som nå... Er i grunn kaffe drikker selv men har ikke lyst på kaffe nå som jeg er gravid
 
Når du brekker deg av den minste ting..

Brekker meg når andre drikker vann[emoji33][emoji23] fordi det frister så lite. Må ha noe med smak nå. Haha
 
Når nesa får med seg ABSOLUTT ALT av lukter som er rundt deg. Fryktelig lett på buss og tog :(
 
Back
Topp