Du vet du er gravid når...

Hvis det er den videoen jeg tror så må jeg si meg enig :meh:
Det er så mange matvideoer o.l som jeg må scrolle fort forbi.
Blir jo helt fysisk dårlig av enkelte videoer:meh:
 
Man ringer til kjæresten på jobb når man ligger med influensa hjemme og ber han om å låne bil på jobben for å kjøpe boller til den syke gravide, og så begynner man å grine fordi han ikke forstår hva man sier og ikke har tid til å kjøpe boller midt i arbeidstiden [emoji24]

#hormonell
 
når du gråter så mye av en begravelse i en TV-serie at du ikke ser pga. tårene, OG du fortsetter å gråte etter at du har skrudd av TVen når du tenker på hvor trist det var!...

#lettrørt
 
Gråter og er helt ferdig følelsesmessig i ene sekundet og etter litt utblåsing er alt fint og du må le litt av deg selv [emoji51]
 
...du må gå forbi speilene i huset (eller andre steder) for å kikke litt på den lille kula som begynner å ta form:Heartpink
 
Når du ikke lenger blir invitert på festligheter... [emoji849] (minner fra tidligere graviditeter..)
 
Når tortillachips i stede for nachochips kan ødelegge hele middagen
 
Når du ikke vil ha mer enn én bit av sjokoladen [emoji15][emoji23]
 
"Når spiste jeg sist.... Er det allerede en time siden.... Men jeg orker ikke spise igjen..." [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Når du spiller badminton med samboeren, og helt plutselig kaster opp midt på gårdsplassen[emoji85][emoji85]
 
Kan man spise det? Hvordan er det med lakris? [emoji5]
Leste noe om hvor mye lakris man kunne spise, og det var en del. Skal finne det igjen :)
Lakris kan i tillegg påvirke blodtrykket, jeg har alltid hatt lavt blodtrykk og fikk beskjed av en lege en gang om å spise banan og lakris for det hjalp, i tillegg til å drikke mer i løpet av dagen :)
 
Leste noe om hvor mye lakris man kunne spise, og det var en del. Skal finne det igjen :)
Lakris kan i tillegg påvirke blodtrykket, jeg har alltid hatt lavt blodtrykk og fikk beskjed av en lege en gang om å spise banan og lakris for det hjalp, i tillegg til å drikke mer i løpet av dagen :)

Måtte google det, og man burde holde seg under 500mg av ett stoff på en uke, som tilsvarte ca 11 pakker med Ifa på en uke [emoji28]

Så litt lakris går tydeligvis bra[emoji1374]
 
Måtte google det, og man burde holde seg under 500mg av ett stoff på en uke, som tilsvarte ca 11 pakker med Ifa på en uke [emoji28]

Så litt lakris går tydeligvis bra[emoji1374]
Fant samme, og jeg husker med nr 1 spiste jeg lakrisal for å komme meg gjennom morgenene på jobb i føste trimester. Han går i dag i 2 klasse, leser og regner som bare det. Ikke noe galt med intelligensen - han er nesten raskere enn meg i hoderegning :oops::p
 
..når du blir sliten av å gå opp ei trapp :eek:
 
Back
Topp