Du vet du er gravid når...

En tråd i 'Januar 2019' startet av Villrosa, 11 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Smule Elsker forumet

Blir jo helt fysisk dårlig av enkelte videoer:meh:

• Enig Enig x 1
  2. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Man ringer til kjæresten på jobb når man ligger med influensa hjemme og ber han om å låne bil på jobben for å kjøpe boller til den syke gravide, og så begynner man å grine fordi han ikke forstår hva man sier og ikke har tid til å kjøpe boller midt i arbeidstiden [emoji24]

#hormonell

• Morsom Morsom x 2
    • Liker Liker x 1
  3. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

når du gråter så mye av en begravelse i en TV-serie at du ikke ser pga. tårene, OG du fortsetter å gråte etter at du har skrudd av TVen når du tenker på hvor trist det var!...

#lettrørt

4. Januarmammaen Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Gråter og er helt ferdig følelsesmessig i ene sekundet og etter litt utblåsing er alt fint og du må le litt av deg selv [emoji51]

5. Smule Elsker forumet

...du må gå forbi speilene i huset (eller andre steder) for å kikke litt på den lille kula som begynner å ta form:Heartpink

• Liker Liker x 1
  6. Solbolle92 Flørter med forumet

... Når du akkurat har spist frokost, og merker at du blir sulten igjen med en gang. Men egentlig er småkvalm og egentlig ikke orker å lage mat

• Liker Liker x 2
  7. blomsterpiken Betatt av forumet Julikulene 2020

Kjenner meg igjen i den

8. Creams2019 Flørter med forumet

Når du ikke lenger blir invitert på festligheter... [emoji849] (minner fra tidligere graviditeter..)

9. Ceres Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Når tortillachips i stede for nachochips kan ødelegge hele middagen

10. Snart mamma til 2 ♡ Blir kjent med forumet

Når magen kommer og man ikke får kneppet buksa igjen :-o

11. lillemaur Elsker forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2019

Når du ikke vil ha mer enn én bit av sjokoladen [emoji15][emoji23]

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  12. Westie Glad i forumet

Når pulverpadder er livet..

• Liker Liker x 1
  13. Tulleklompen Forelsket i forumet

"Når spiste jeg sist.... Er det allerede en time siden.... Men jeg orker ikke spise igjen..." [emoji23][emoji23][emoji23]

14. Januarbaby Blir kjent med forumet

Når du spiller badminton med samboeren, og helt plutselig kaster opp midt på gårdsplassen[emoji85][emoji85]

15. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Kan man spise det? Hvordan er det med lakris? [emoji5]

16. Ceres Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Leste noe om hvor mye lakris man kunne spise, og det var en del. Skal finne det igjen :)
    Lakris kan i tillegg påvirke blodtrykket, jeg har alltid hatt lavt blodtrykk og fikk beskjed av en lege en gang om å spise banan og lakris for det hjalp, i tillegg til å drikke mer i løpet av dagen :)

• Liker Liker x 1
  17. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Måtte google det, og man burde holde seg under 500mg av ett stoff på en uke, som tilsvarte ca 11 pakker med Ifa på en uke [emoji28]

Så litt lakris går tydeligvis bra[emoji1374]

18. Ceres Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Fant samme, og jeg husker med nr 1 spiste jeg lakrisal for å komme meg gjennom morgenene på jobb i føste trimester. Han går i dag i 2 klasse, leser og regner som bare det. Ikke noe galt med intelligensen - han er nesten raskere enn meg i hoderegning :oops::p

• Liker Liker x 1
  19. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Vi som prøver :) Himmelbarn Julegavene 2019 Juliknøttene 2022

..når du blir sliten av å gå opp ei trapp :eek:

20. Boble86 Betatt av forumet Januarlykke 2019

Ja, hadde aldri trodd formen skulle bli så dårlig så fort o_O

• Morsom Morsom x 1

Del denne siden