Smule
Elsker forumet
Blir jo helt fysisk dårlig av enkelte videoerHvis det er den videoen jeg tror så må jeg si meg enig
Det er så mange matvideoer o.l som jeg må scrolle fort forbi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir jo helt fysisk dårlig av enkelte videoerHvis det er den videoen jeg tror så må jeg si meg enig
Det er så mange matvideoer o.l som jeg må scrolle fort forbi.
Kjenner meg igjen i den... Når du akkurat har spist frokost, og merker at du blir sulten igjen med en gang. Men egentlig er småkvalm og egentlig ikke orker å lage mat
Når pulverpadder er livet..
Leste noe om hvor mye lakris man kunne spise, og det var en del. Skal finne det igjenKan man spise det? Hvordan er det med lakris? [emoji5]
Leste noe om hvor mye lakris man kunne spise, og det var en del. Skal finne det igjen
Lakris kan i tillegg påvirke blodtrykket, jeg har alltid hatt lavt blodtrykk og fikk beskjed av en lege en gang om å spise banan og lakris for det hjalp, i tillegg til å drikke mer i løpet av dagen
Fant samme, og jeg husker med nr 1 spiste jeg lakrisal for å komme meg gjennom morgenene på jobb i føste trimester. Han går i dag i 2 klasse, leser og regner som bare det. Ikke noe galt med intelligensen - han er nesten raskere enn meg i hoderegningMåtte google det, og man burde holde seg under 500mg av ett stoff på en uke, som tilsvarte ca 11 pakker med Ifa på en uke [emoji28]
Så litt lakris går tydeligvis bra[emoji1374]
..når du blir sliten av å gå opp ei trapp