Du reiser deg for fort og går i kne pga ligamentsmerter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde jeg her om dagen og da kom det tørt fra mannen "er du så dårlig allerede. Dette blir lange måneder " Takk skal du ha liksom. Så han fikk seg en leksjon om hva som skjer inni der, for han hadde tydeligvis glemt det.Du reiser deg for fort og går i kne pga ligamentsmerter..
Denne gang har jeg tatt akkurat den typen smerter med ro, men som førstegangs og null peiling, så ble jeg helt svett og trodde jeg hadde revnet innvendig [emoji14] samboer ble utrolig bekymret. Nå får jeg et "uffda, går det bra?" Også ler han litt [emoji14]Det gjorde jeg her om dagen og da kom det tørt fra mannen "er du så dårlig allerede. Dette blir lange måneder " Takk skal du ha liksom. Så han fikk seg en leksjon om hva som skjer inni der, for han hadde tydeligvis glemt det.
Kjenner meg sånn igjen!! Hadde så sykt cravings på melk forrige svangerskap! Mannen var livredd for å røre melken tilslutt [emoji23]Når man tilter på mannen fordi det er NESTEN tomt for melk i kjøleskapet, han var den siste som tok av kartongen, og han har ikke sagt fra.
Begynte nesten å grine!