Du vet du er gravid når....

Nå puppene og spesielt brystvortene er suuuupervonde!!! Og litt mensensmerteneligndende smerter i magen når livmora strekker seg :)

Når du er så trøtt at du to kvelder på rad svelger ned guttungens fluortabletter i stedet for folsyretabletter, og den tredje kvelden pusser guttungens tenner med mammas tannbørste :joyful:

Når du har lyst til å klaske til alle karakterene i jordskott fordi de er så teite og så noen sekunder senere gråte fordi det er så trist når dyr dør! Så kjapt finne hunden sin og skvise han med en monsterklem! Så være sur fordi det ikke er flere mr. Freeze med sitron igjen... Og det er ikke du som har spist dem og det er bare sitron du vil ha...

Nå er jeg bare 5 uker på vei. Men ...når jeg åpnet oppvaskmaskinen og de minimale restene på den avskyllte lille tallerkenen med fiskemiddagen til første barnet slår i mot meg og jeg da spyr inni oppvaskmaskinen tvert!

Satte på maskinen med en gang med bare 5 ting inni der...

Du konstant sitter å lukter ut i rommet etter noe som lukter rart.... haha

Du begynner å gråte fordi du er tom for gulost, og det er det eneste pålegget du orker å spise....

Når du sitter i bilen med masse slekt og tårene strømmer nedover kinmet når DDE's E6 kommer på radioen. ( en type musikk jeg virkelig ikke hører på til vanlig, her går det for det meste i metall)

Når gamle episoder one tree hill får deg til å gråte... :P

Når du brekker deg av din egen morgen urin.. Man får luktesans som en hund, og alt føles og lukter forferdelig... *spy*

Når du synes bokstavene på en reklame ligner på de bokstavene i logoen til gottebiten på Svinesund og må gripe deg fast i sofaen for ikke å dra å handle en gigantisk pose!

Når du har lyst på mat, godteri og bakverk HELE tiden. Jeg har lyst på kjøttdeig og spagetti det ene sekundet, muffins det neste, så sjokolade, så pizza, pavlova, så boller, så taco. Og mannen står forvirra å ser på meg og lurer på om jeg kanskje kan bestemme meg :p

Eller når du er så kvalm at du ikke klarer å tørke ungen din bak uten å brekke deg.

Eller når du gråter for alt og ikke klarer å stoppe.

Eller når en er skikkelig forstoppet, og vant til det motsatte.

Last edited:
Back
Topp