Du vet du er gravid når...

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Du kaster opp masse magesyre, siden frokosten ikke har kommet inn kroppen enda.. for deretter å sette seg ned å spise restene av pizzaen fra i går kveld.. ;-)

Har ikke skrevet så mye her inne. Hatt noen tøffe uker den siste tiden, mye med familien. I tillegg har jeg frykt etter MA i september, er så redd for å oppleve ha masse symptomer og ikke ha liv i magen. (Ikke meningen å skremme dere...)

Men nå skal jeg på ny ultralyd i morgen.. og kvalmen og oppkastet fortsetter jo for fullt. I tillegg fryser jeg mye, er veldig utmattet og trøtt.. og ømme bryster, men det har begynt å avta litt faktisk.. spent på morgendagen!

Høres i alle fall ut som alt er som det skal denne gangen ;) Lykke til på ul i morgen ^-^

Uff da :o

Kjedelig at det har vert så mye med familien da :( håper det ordner seg.

Men sier som totoro st det høres jo ut som om alt er fint å flott nå da :D hvor langt på vei er du?
Masse lykke til på ul i morgen :)

Uff da :o

Kjedelig at det har vert så mye med familien da :( håper det ordner seg.

Men sier som totoro st det høres jo ut som om alt er fint å flott nå da :D hvor langt på vei er du?
Masse lykke til på ul i morgen :)

Litt usikker på når termin er.. jeg har blitt gravid på eggløsning, uten at jeg vet når den var.. har pcos, så har sjelden menstruasjon. Var på ultralyd 19 mars og da sa gynekologen at jeg var knappe 6 uker på vei.. få vel vite mer eksakt dato i morgen :-)

Litt usikker på når termin er.. jeg har blitt gravid på eggløsning, uten at jeg vet når den var.. har pcos, så har sjelden menstruasjon. Var på ultralyd 19 mars og da sa gynekologen at jeg var knappe 6 uker på vei.. få vel vite mer eksakt dato i morgen :-)
Og håper du får svar på det å i morgen da :D :D
Greit p ha en termindatoen å forholde seg til :)

Huffameien da:/
Kjempe masse lykke til I morgen:D

Lykke til på ul i morgen :)

Kjenner meg igjen i kvalme/oppkast & frokost :P haha..

Leit å høre at du har mye bekymringer! Håper du får roet deg litt etter ul imorgen. Jeg skal også imorgen! Gleder meg villt :)

Back
Topp