Du vet du er gravid når...

SoloR

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Du plutselig får lyst på sitronterte kl 8 om kvelden, ingen av de som pleier å ha er åpen og du setter igang med paideig og lemon curd så du kan spise sitronterten din.... imorgen -.-

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Hehehehe :P spørs på om det er så mye igjen etterhvert :P og om jeg i det hele tatt får laget terten, fyllet er jo alt for godt, og må nytes før halsbrannen kommer, da hadde jeg dødd av surt :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Hehe, solor du har så typisk jente tegn på "cravings" ;)
Sikker på at det ikke gjemmer seg en jente til??

Sent from my iPhone using BV Forum

Når du har så innmari lyst på eggerøre, men plutselig står og steker poteter.. Skjønner ikke hva som skjedde :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Når du har drømt om McDonald's (forstår ikke hvorfor, går ALDRI der) i snart 2 mnd. Og når du "endelig" får spise der, så blir du SÅ SYKT skuffa for det ikke smakte slik du hadde drømt om..

Du går derfra sur som ei padde og med en skrikende mage - går hjem å lager deg ei rista skive med smør og syns det er det beste i hele verden!

...du står i dusjen og ikke husker om du har brukt sjampoen allerede eller ikke, og etterpå nevner giraff som et eksempel på ei ape... :D (sjimpanse, giraff, fort gjort å blande, jo... :p) Jeg sier rare ting og er litt distré ellers også, men har nådd nye høyder nå!

Må bytte shampo ca hver 14 dag, blir kvalm av samme lukt. Vært kaffe kjerring og klarer ikke lenger og drikke kaffe. Colaman før jeg ble gravid, nå orker jeg ikke se en cola flaske. Tannpussen ender med masse brekninger :p

Termin 28 januar ❤️

... Nåår du plutselig får lyst på noe, om og om og om igjen. Spiser det til du blir lei og kvalm!!! :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp