Du vet du er gravid når

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Man må stå opp hver natt kl 5 for å tisse :p

Haha! Her er det allerede klokken 3-4 så gjerne igjen rundt 5-6..! Får du til å sovne med en gang igjen da? :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Samme her! Ca 2 ganger om natten. Vært sånn siden starten av graviditeten!

Sent from my iPhone using BV Forum

Usj kan skrive under på den. De siste nettene har jeg prøvd å trasse og overse at jeg må tisse. Og endt opp med at jeg har sovet veldig dårlig og hatt sprengt blære om morran hehe.

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Usj kan skrive under på den. De siste nettene har jeg prøvd å trasse og overse at jeg må tisse. Og endt opp med at jeg har sovet veldig dårlig og hatt sprengt blære om morran hehe.

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3
Hørtes kjent ut, gitt... ;)

Samme her!! Opp iallefall 1-2 ganger for natten ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Eller når du elsker en spess matvare den ene dagen og gubben kjøper det samme en annen dag og du kan ikke fordra synet eller lukta! Stakkars mannfolk :p

Når du legger godisen til pusen i kjøleskapet i stedet for i skapet ved siden av :P

Springer på do hele tiden og det er tiltak å komme seg ut av sengen om morgenen for å gå på jobb da en er så trøtt og sliten at en ikke skulle tro en hadde sovet i det hele tatt om natten

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Legger meg 2 på natten og må alltid stå opp klokken 10 for å tisse, dette er på de dagene jeg har fri :-D

Man drømmer om sjokolderullekake dagen lang, å butikken her selger det ikke...

Når lukten av mat gjør deg kvalm! (Y)
Tisser ikke så ofte enda, men det kommer vel :p

Når du i det ene øyeblikket har såååå lyst på en ting og når du endelig får det så lukter det hai og du brekker deg fordi du ikke klarer å dytte i deg :P

Eller når du er kjempe sulten, og normalt klarer å spise 3 skiver og nå knapt kan få inn 1,5 uten å bli kvalm :P

Back
Topp