Du vet du er gravid når:

Du vett du e gravid når du lekke ein skvett når du nyse.... :)

Du vet du er gravid når kommende storebror blånekter å lese andre bøker enn "babyboka" om kveldene, og har gjort det siden julaften!:p boka "i magen bor en baby". :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Når man kveles av puppene når man ligger på rygg, blir anpusten av å gå opp trappa (vært tett i nesa hele graviditeten), smeiger på magen i tid og utide og har liste over mat som smaker "merkelig". ;)

Når du seriøst vurderer om du kan spørre en av elevene dine om du kan få en brødskive, bare fordi du fikk så SINNSYKT lyst på leverpostei...

Når du ser på menyen over forskjellige spabehandlinger hotellet har å tilby og begynner å gråte når den ene behandlingen heter "Barn i magen"

Snufs :P

<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3

Når du sover til kl. 07 og er dødstrøtt igjen kl. 09... Og sover 3-4 timer til. Og kanskje enda en lur senere på dagen! :p

Når du er konstant kvalm...

Når du sipper av andres historier om hvordan de fortalte nyheten til familie og venner ;)

Når du gleder deg enormt til å dra ut og bruke noen timer på å titte på babyklær, og så kommer du inn i butikken, titter på to bodyer og innser at du er så sliten at du helst vil dra hjem og tilbake til sofaen

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app

når de tørre, stabile tårekanalene går berserk av å lese fifty shades!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Litt drøy kanskje men :
_når en må stoppe helt opp under "kosestunden" med mannen fordi man får kynner! :rolleyes:

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Når du når kokepunktet fordi mannen drikker med mat i munnen. Kan ikke spise sammen lengre, for jeg tør ikke si at jeg reagerer på en slik bagatell :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du vet du er gravid når:
- Du slår døra i magen når du åpner/lukker døra (er der allerede ja haha)
- Du prøver å holde deg unna søtsaker, men klarer ikke å beherske deg fordi du har lagret snobb over alt i huset...:rolleyes:

-når du pusser tenner, bøyer deg fremover for å spytte, for så at halve "klysa" havner på puppene:o (ja, de har vokst noe enormt!:o )
-når du sitter på kveldene og er så snavvelklein at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg..
-når du får vondt i føttene og hoftene av å henge opp en (1!) maskin klær:o
-når du må spørre 3åringen om hjelp til å plukke opp noe du mistet:p
-når 3åringen kommer løpende for å gi deg en klem, men bråbremser når han har kommet halvveis. Han må da vel være forsiktig så han ikke skader lillebabyen:p (hans egene ord;) )

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøpte brie til mannen i dag.. Og da følte meg som verdens verste gravide! Følte at alle så stygt på meg.. Fikk et stort behov for å forklare dama i kassa at det ikke var til meg ;) Selv om nok ingen av hverken kunder eller kassadama reagerte på der ;)

Venter ei lita jente 9.juli :)

Når mannen må bytte alt av såpe, shampoo fordi man ikke hæres lukta av dem.
Å når mannen har kokt sæ kaffe og man drefser veranda døra fult opp vinters tid i nordnorge før man ikke hæres lukta av kaffe :)

snart mamma til 4 <3

-når man har mareritt annenhver dag om nabodama fordi hun anklaga meg for noe jeg ikke har gjort i fjor sommer (og jeg har ennå ikke fått en saftig unnskyldning i form av blomster, vin, korps ) og fordi hun selvsagt er gravid SAMTIDIG MED MEG!!!

OG: alle naboene er så opptatte av at hun er gravid og nevner det for meg hver gang jeg treffer dem at "nå begynner hun å bli stor" og "nå er det sikkert ikke lenge igjen " osv..

ARGH!!

Stikker til mamma og spiser vafler i solsteken.

Håper frustrasjonen er maksimal grunnet graviditeten, og at jeg tilgir henne på 1-2-3 etter fødsel. Hat er bortkasta energi. Jeg håper bare jeg ikke treffer henne på føden. Da blir det som i Friends. Selv om jeg da selvsagt er Rachel og hun Janice, ville det vært jeg som hadde skreket "OMG!!"

Back
Topp