Du vet du er baby gal når

Sist gang gikk det ikke opp for meg før vi kom hjem med henne ;) kunne få sjokk om morgenen når jeg så magen i speilet. Haha. Men distanserte meg veldig mentalt pga komplikasjoner. Gruer meg veldig til 11ukers kontrollen siden den var grusom sist. Men er den fin vil jeg nok juble :) Babybølge delux blant venner og de i termingruppen fra sist nå.

Hmm ja, vi har en gruppe fra forrige gang. Men alle dem er jo må 1 år
..
Hva med å henge opp en lapp hvor du søker etter flere som får baby i mai-juni-juli-mnd da? Eller får jm/hs til å spørre sine gravide/nybakte mødre om de er interessert i det? :)
Hvis du savner det tilbudet så er det garantert flere også som gjør det! :)

Hva med å henge opp en lapp hvor du søker etter flere som får baby i mai-juni-juli-mnd da? Eller får jm/hs til å spørre sine gravide/nybakte mødre om de er interessert i det? :)
Hvis du savner det tilbudet så er det garantert flere også som gjør det! :)
Er nok det ja ! Så jeg skal spørre :)

I klassen min på høgskolen så er det tre jenter som har termin i januar, i tillegg til at jeg tror nok det blir et par flere gravide i løpet av månedene som kommer :p
Gøy med folk rundt også som skal ha baby! :D

Ja er veldig gøy :D er s koselig med de små nurkene <3 skal så stjele venninna mi sin baby hele tiden :D

Vi har ikke barselgruppe her :( kommunen har ikke råd...
Har ikkje frivillighetssentral eller nåke sånn som arrangere noko lignande, eller babysang? Her i kommunen har helsesøster ett arrangement og så har dei som sagt i forbindelse med frivillighetssentralen :-) sjekk da opp :-)

Jeg gikk på ikea å så på babysenger og masse babyutstyr idag. Sendte bilder til mannen som er offshore.. Så for å gå på finn å lete etter vogn... Snakka me han i tlf og sa det... Fikk tilbake: "Du vet at det er veldig lenge til bebien kommer?" hahaha

Hehe..babygal ja. det kan du si...har allerede peika meg ut vogn og bilstol. Hvor babyen skal sove og sett litt på barneromsinteriør. Alt på internett da, så det ikke er noen som ser at jeg "kikker" og planlegger alt alerede. :D

Hehe..babygal ja. det kan du si...har allerede peika meg ut vogn og bilstol. Hvor babyen skal sove og sett litt på barneromsinteriør. Alt på internett da, så det ikke er noen som ser at jeg "kikker" og planlegger alt alerede. :D
Haha så koselig ! :) jeg sier I tilfelle att det er til noen andre ^^

• Liker
Reactions: AFA
Synd jeg er utflytter fra Eidsvoll...ellers kunne jeg vært medå ;)

Back
Topp