Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere landstreff?I natt drømte jeg at jeg var på landstreff for forumet, og ingen ville snakke med meg....![]()
Uffda! Heldigvis er det sikkert ikke slik i virkelighetenI natt drømte jeg at jeg var på landstreff for forumet, og ingen ville snakke med meg....![]()
Sikker på at mange ville snakket med deg.I natt drømte jeg at jeg var på landstreff for forumet, og ingen ville snakke med meg....![]()
Hehehehe. Tror flere kan kjenne seg igjen i denNår du gjør en vilkårlig observasjon, og hjernen din automatisk formulerer en trådtittel, i tilfelle du skulle ønske å poste den på bv![]()
God nyhet, jeg kan bestikkes med annen god mat ogsåSikker på at mange ville snakket med deg.
Flere av oss med pizza på innerlommen i håp om å blidgjøre ;-)
Utrolig kjipt for oss natteravnerVi kjører back up på dette tidspunktet hver nattDet er etter da det er færrest pålogget
![]()
Fint for meg jeg ikke er natteravn.... EndaUtrolig kjipt for oss natteravner![]()
Huff da!I natt drømte jeg at jeg var på landstreff for forumet, og ingen ville snakke med meg....![]()
Bare ventFint for meg jeg ikke er natteravn.... Enda![]()
JAH, og ikke lenge til hellerBare ventdu kommer dit snart!
Når man bruker en halvtime på do fordi alle nye innlegg må sjekkes på BV![]()