Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innser at man er glad denne ungen ammes 0440 og brått begynner å regne på hvordan det blir til helga når vi stiller klokkaNår du banner og svarter når serveren er nede til samme tid når man ammer kl 0341 vær natt)
Innser at man er glad denne ungen ammes 0440 og brått begynner å regne på hvordan det blir til helga når vi stiller klokka
Innser at man er glad denne ungen ammes 0440 og brått begynner å regne på hvordan det blir til helga når vi stiller klokka
LolNår du banner og svarter når serveren er nede til samme tid når man ammer kl 0341 vær natt)
L vekke meg kl0400Gjett hvem som ammet 3.42 i natt...
Er forumet nede på det tidspkt på natten?Når du banner og svarter når serveren er nede til samme tid når man ammer kl 0341 vær natt)
Virker sånn at den restarter rundt dette tidspunktet for jeg klarer aldri komme inn med appen eller på webenEr forumet nede på det tidspkt på natten?
Opplever det samme når jeg er på nattevaktVirker sånn at den restarter rundt dette tidspunktet for jeg klarer aldri komme inn med appen eller på weben![]()
Opplever det samme når jeg er på nattevakt![]()
Opplever det samme når jeg er på nattevakt![]()
Virker sånn at den restarter rundt dette tidspunktet for jeg klarer aldri komme inn med appen eller på weben![]()
Regnet med detVi kjører back up på dette tidspunktet hver nattDet er etter da det er færrest pålogget
![]()
Når man kommer rett inn på forumet hver gang man låser opp mobilen![]()