mrria
August 2012 <3 August 2014 <3
Flytt deg over på data!Du er nummen i hånda du holder tlf i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flytt deg over på data!Du er nummen i hånda du holder tlf i.
Får ikke til det. I. Er urolig.Flytt deg over på data!
Åh, stemmer Er han langt ifrå å sove?Får ikke til det. I. Er urolig.
Du prøver å rydde det verste før sambo kommer hjem så han ikke skal gi deg sure kommentarer for at du er for mye på pc.
Det har i alle fall gått for langt om klea dine byrjer seie ifrå!Haha min klærne har utrulig nok ikkje klaga enda
Det var lurtSkyld på I, si at han har vært helt umulig
Eg skjønner ikkje?forresten, eg trenger ikkje berre vere på bv når det er umulig å få kontakt... samme gjelder dersom eg ser på tv osv også.. eg ser på noko, ergo fokuset mitt er der eg ser
Aaah! Då skjønner egang typen til kriga som blei sur fordi han ikkje fekk kontakt
Ha ha ha. Denne var artig.Det har i alle fall gått for langt om klea dine byrjer seie ifrå!
hahahaha Eg mente naturlegvis min kjære <3 haha blitt litt dyslektikar eg ogsåDet har i alle fall gått for langt om klea dine byrjer seie ifrå!
har eg faktisk gjort nokon dager eg ikkje har orka å gjere nokeSkyld på I, si at han har vært helt umulig
Jeg også Det er fælt av osshar eg faktisk gjort nokon dager eg ikkje har orka å gjere noke
Hihi, syntes jeg ogsåHa ha ha. Denne var artig.
Det som er fælt er jo at vi føler vi må bruke dei som unnskyldning for ikkje å gjere noko kvar dag liksom alle trenger litt pauseJeg også Det er fælt av oss