Du vand?

schnuppaluppa

Gift med forumet
Er snuppa di bleiefri på natta og? Her har vi første natten uten. Ho har ikke tisset i bleia om natten på over en uke. Og ho har maset om og slippe den.

Er litt stolt for i går var vi på lang tur, to timer hver vei for og kjøpe bilen. Sa til og med i fra at ho måtte tisse i bilen mens ho så på film og greide og holde seg i 5-10 min til vi fant en bensin stasjon. [:)][:)][:)]

Kjempeflink!!!!!!!!!!!!! Lykke til i natt da! [:D][:D]

Ja, hun ligger i truse på natten! [;)] Enda ikke ett eneste uhell! [;)] Vi prøvde å ta henne opp og på do før vi la oss en kveld, men da RASTE hun og NEKTET å tisse! [&:] Så jeg gikk og la henne igjen, så tisset hun når hun sto opp på morgenen! [:)]

Så flink!!! Regner med at det går bra, siden ho var så klar selv. Var så stolt da jeg sa at ho ikke trengte bleie, så vi får håpe det går bra.

Det gjør det helt sikkert! [:D] Syns det er deilig med bleiefri unge nå! [:D]

[&o][&o][&o]

"Ikke do"........"Ikke bæsje do".................bla bla bla.....lang vei å gå her[:)] Fine gutten min - dotrollet!

ORIGINAL: Buble

[&o][&o][&o]

"Ikke do"........"Ikke bæsje do".................bla bla bla.....lang vei å gå her[:)] Fine gutten min - dotrollet!

Men det kommer seg etterhvert [:)][:)][:)]

Så flinke barn dere har da!!![:)] vi er langt på vei men samtidig LANGT fra bleiefri natt ennå. Men det går fint - jeg vet vi er på riktig vei[:D]

Back
Topp