Du vêr du er gravid nå...

Når du er så hormonell at du elsker sambo det ene øyeblikket og det andre øyeblikket skulle du helst vært singel (fordi han er teit og svarer feil) :p
 
Du vet du er gravid når du må kle av deg fordi det er for varmt i det ene øyeblikket, og det neste må du sette på varmeovnen ved siden av deg for å ikke fryse ihjel
 
du vet du er gravid når du våkner opp hver eneste morgen tett i nesen og snyter ut små mengder blod fordi det er så tørt i slimhinnene i nesen...
 
Når man står opp for å tisse, og finner ut at du må finne noe mat i samme slengen.
 
Du vet du er gravid når du må kle av deg fordi det er for varmt i det ene øyeblikket, og det neste må du sette på varmeovnen ved siden av deg for å ikke fryse ihjel
Haha jeg har det helt likt! Måtte spør om mannen kunne fyre for et par dager siden, han så veldig rart på meg da han sjekka temperaturen og det var 23 grader her :p
 
Når du får akutte brekninger midt under måltidet å må slutte å spise selv om du enda er sulten som en hest :p

Når du hele tiden går å småsnavler å har ett søtsug som ikke ligner noe :p

Føler du må gjøre nr 2 hele tiden fordi at du har så mye luft som presser å vill ut :'D
 
når du sovner på sofaen ette rå ha sovd hele natten bare fordi formen føles helt elendig...
 
Når du endelig har kommet deg opp av sofaen for å gå på apoteket, og hylgriner på vei tilbake fordi de hadde tomt for postafen...
 
Når du sitter med to pakker ritz på kontoret og en Noisy, for å holde kvalmen unna.
 
Når du har vært på do og sprayet med sånn one-touch dospray med sitrus-lukt og brekker deg 2 ganger før du kommer deg ut av badet :p huff.......
 
Når du holder deg så lenge som mulig, fordi du gruer deg til å gå på do og tørke blod... Hater det og blir stressa, selv om jeg har fått beskjed om at alt er i orden til tross for at jeg blør.
 
Back
Topp