Du trenger ikke..

babiik

Flørter med forumet
du trenger ikke å svare hvis du vil, men hvor høy er du og hva veier du[:D]
jeg er: 166cm og 53-54kg[:)]

163 og veier 78! Men jeg ser egentlig veldig smal ut fordet.. SKAL ned på 60-65 før sommeren da.[:)]

[:)]

jeg er 175, og veier ca 76 kg.. vekta er ødelagt, men er det jeg veide sist! altså en smuuule overvektig!

164-165 og 57 kg.. Mangler fortsatt å gå ned noen kg før jeg har nådd startvekta før jeg ble gravid [8D]

ORIGINAL: [Hildemor]

171 og veier rundt 69 kg. Vil ned, for trives ikke her.. veide 54 da jeg ble gravid første gang[:)] Skal ikke så langt ned altså[:D]

Derfor jeg blir så suuuur når vekta mi svinger sånn og, for vil ikke være over 70 når jeg først har kommet meg under[:D][8D] (om du har sett tråden min om ustabil vekt[:D])

jo, jg har lest tråden din og har svart[:D]
jeg synes ikke 69 e my siden du e så høy da:)

ORIGINAL: Venter en liten

180 cm og 61 kg. Vil opp i vekt[8|]

heldiiiiiiiiiiggris[:D][:D]

159 og 50 kg[:)]

174 cm og 76 kg. Skal ned til 65.

ORIGINAL: babiik

ORIGINAL: [Hildemor]

171 og veier rundt 69 kg. Vil ned, for trives ikke her.. veide 54 da jeg ble gravid første gang[:)] Skal ikke så langt ned altså[:D]

Derfor jeg blir så suuuur når vekta mi svinger sånn og, for vil ikke være over 70 når jeg først har kommet meg under[:D][8D] (om du har sett tråden min om ustabil vekt[:D])

jo, jg har lest tråden din og har svart[:D]
jeg synes ikke 69 e my siden du e så høy da:)

Nei, det er jo ikke så mye i den forstand,men mye i forhold til førvekten min[:D] føler meg ikke helt vel, kunne tenkt meg ca 63-64 kg rundt der[:)]

186 cm og 76 kg[:)]

183 cm og 70 kilo..skal ned litt til [:)]

ORIGINAL: H0111

183 cm og 70 kilo..skal ned litt til [:)]

neei, det må du ikke finne på[:)]

168 og 50kg [:(] Kunne godt tenkt meg opp 5-8kg!!

Ca. 150 cm og 60 kg nå. 

ORIGINAL: TiraV

168 og 50kg [:(] Kunne godt tenkt meg opp 5-8kg!!

Nei det kunne du ikke. [8D] Jeg er 167 og har "alltid" ligget på 50-52 kg, uten å være tynn, har bare vært godt trent. Nå er jeg nede i 57/58 kg (etter 2 svangerskap og en del kilo opp) og kiloene jeg har fått har lagt seg på magen, hoftene og øverst på låra. Ikke pent. [>:] Skal du legge på deg så legg iallefall på deg pga muskler. [>:][8D] Strengt tatt så er jeg helt normalvektig nå, MEN, det er ikke noe særlig når all ekstra vekt er fett som har lagt seg på de nevnte områdene. [>:]

Back
Topp