Du som venter andremann, samme kjønn:

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Tar du vare på alt av klær så det kan arves? :)

Jeg tok vare på litt fra nr en, men ikke alt. Hvis det var det du mente? Har gutt fra før, en vet ikke hvilket kjønn nr to blir enda:)

Ja, var det jeg mente :) tenkte på det istad da jeg bretta eldstes klær. Blir mye å ta vare på de neste to årene før det passer :p

Har tatt vare på 70% av klesgarderoben etter vesla opptil str. 92, etter det ble så mye stygt i bhg at stort sett går det i søpla :P og de 70% med lær jeg har i alle str opptil 92 er mer enn nok til en prinsessegarderobe om vi får ei prinsesse til :P gikk helt amok på nusselig babytøy når jeg gikk gravid sist, så blir vel en del nytt denne gangen også, uavhengig av gutt eller jente

Tar vare på alt , med mindre det er veldig slitt.

Tar også vare på alt, med mindre det er utslitt. :) veldig kjekt nå når vi skal ha nr 2. :)

Jeg har tatt vare på det fineste tøyet fra mini var liten, etter jeg ble gravid har jeg ikke kastet noe av det som har blitt for smått, som ser greit ut, går enorme utgifter i klær å om dette også blir jente ser jeg ikke noen grunn til ikke å kunne arve fra storesøster. Mye fint fra pomp de lux som har holdt veldig godt :) samt ull og uteklær

Jeg har tatt vare på det fineste tøyet fra mini var liten, etter jeg ble gravid har jeg ikke kastet noe av det som har blitt for smått, som ser greit ut, går enorme utgifter i klær å om dette også blir jente ser jeg ikke noen grunn til ikke å kunne arve fra storesøster. Mye fint fra pomp de lux som har holdt veldig godt :) samt ull og uteklær
Jeg synes g pomp de lux har god kvalitet :) bare synd de ikke har til nyfødte :p

Ja, det er sant. Mye er veldig slitt/ødelagt etter bhgstart! Men har mye fint opp til str 86.

Ja alt som er helt og uten flekker brukes videre :)

Tok vare på alt de første månedene. Deretter kom det heldigvis søskenbarn som kunne arve med en gang, før kassene tok over huset. Men jeg har fortsatt en eske med litt spesielle plagg: Hentesettet, favorittgenseren fra barnehagen, kjolen fra første skoledag...

Jeg tok vare på alt fra førstemann, utrolig godt når andremann kom på omtrent samme årstiden :) bare finne en ny kasse å vaske hver gang garderoben ble liten :p

Back
Topp