Du som har konisert deg

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Kom mensen til vanlig tid?
Hadde du problemer under neste svangerskap?
Vondere fødsel?
Hvor lenge varte blødningen etter/farget utflod?

Er egentlig i pp1 ,eggløsning rett før konisering men tenkte ikke på att dette kanskje ikke var lurt siden livmorhalsen forandrer seg under en graviditet,har ikke peiling om det har noe å si :wacky:

Vondere fødsel?

Er egentlig i pp1 ,eggløsning rett før konisering men tenkte ikke på att dette kanskje ikke var lurt siden livmorhalsen forandrer seg under en graviditet,har ikke peiling om det har noe å si :wacky:
Jeg ble konisert etter første fødsel. Ble gravid 2 mnd etter koniseringen. Ingen komplikasjoner eller noe annet merkbart :) mens kom som vanlig, blødde bare litt i et par dager :)

Mens kom som vanlig. Ikke blitt gravid etter det, ennå. Så de andre tingene kan jeg ikke svare på. Men syklus og alt er det samme:)
Jeg har gjort dette to ganger, og har litt kort livmorhals fra før av, så eneste jeg fikk beskjed om var at det er bittelitt større sannsynlighet før SA, og for tidlig fødsel

Vondere fødsel?

Hør med sykehuset der du skal gjøre det. Er vel i utganspunktet anbefalt å vente 6 med etter kontrollprøve er tatt, slik at dersom det fortsatt er forandringer så er ikke graviditet noe man må ta hensyn til:happy:

Blødde i 5 uker, da medregnet menstruasjon så den kom til tiden.
Ingen problemer under det svangerskapet, satt i gang 1 uke på overtid. Men endte i styrtfødsel.

Lykke til med ionisering og prøving :happy:

Jeg har gjort det to ganger, sist var nå i desember. Jeg blødde i ca 4 uker, og har ikke blødd siden. Ikke en gang bortfallsblødning etter p-piller. Jeg skjønner egentlig ingenting. vi er ikke prøvere enda, men vil ha syklus på plass :)
Jeg fikk beskjed om å vente med graviditet i 3-4 mnd, slik at det fikk gro skikkelig.

Back
Topp