Du som har barn fra før...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
hvor lang var sist fødsel?

Her var det 5,5t og 8min;)

14 timer

Hadde visst perfekte fødehofter. Hehe, følte meg bare skikkelig brei og som en vannsklie da jordmora sa det. Men tenker litt på hvordan neste fødsel blir. Enten sklir den bare ut, ellers så tar det laaaaang tid.

26 og 48 timer.

7 timer.

Her varte første fødsel i 7 timer og 8 min pressetid. Og andre fødsel skulle de nok ikke hørt på meg. Men ble satt i gang da. Og den varte i 12 timer, 8 timer uten effektive rier og 2 min pressetid. :)

Hadde visst perfekte fødehofter. Hehe, følte meg bare skikkelig brei og som en vannsklie da jordmora sa det. Men tenker litt på hvordan neste fødsel blir. Enten sklir den bare ut, ellers så tar det laaaaang tid.
Med tanke på hvor raske de andre var, så kan de gå unna ja:P

Ser noen har veldig lange her og, må være tøft assa.
Jeg hadde en veldig lett fødsel sist:)

Hvordan fødte dere da? I senga, i vann? Keisersnitt?
Smertelindring?

Huff, ikke si sånn, hehe. Ser for meg at jeg våkner på natta med rier, og ungen er ute før jeg har kommet meg ned trappa.
Hehe, huff:p Får nå håpe du rekker på sykehuset.
Min var jo også rask med 5 t og 38min. Fikk beskjed om at neste kan bli styrtfødsel. Blir jo skremt av sånn. Men er jo ingen fasit.

Jeg ble kalt fødemaskin av jordmødrene:P hmmm

Det tok 58timer fra vannet gikk til småen var ute... rier med varierende styrke og hyppighet hele tiden. Fikk til slutt drypp for å få ungen ut. Tok vel 4 timer eller noe etter at dyppet ble satt.

Første tok rundt 18 timer - tok 7 timer fra 9 cm åpning, og ble tatt med sugekopp. Andre rundt 14 timer fra vannavgang - endte med hastesnitt.

Jeg får store barn i forhold til kroppen min. Første var 4090g og andre 4425g. Begge var i største laget for mine hofter. Er bare 155cm høy selv.

Back
Topp