Du som har 8-16 jobb!

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Kva jobbar du med?

Er nyutdanna sjukepleiar, men vil så absolutt komme meg ut av turnus. Kan ikkje skjønne at eg ikkje har skjønte dette før no, har brukt tre år på å utdanne meg til ein jobb med verdens verste arbeidstid (og det er ikkje eingang godt betalt)

Jeg jobber ikke enda, men til våren blir jeg forhåpentligvis audiograf og da kommer jeg alltid å jobbe 8(9)-4

Jeg jobber som reisekonsulent. Er vel varierte arbeidstider i denne bransjen også, siden noen byråer er i store senter o.l, men vi har åpent 8-16. Har selv jobbet turnus som hotellresepsjonist, og det er vanvittig slitsomt, og ikke spesielt familievennlig heller.

Jeg er vikar i barnehage:) Jobber alt mellom 6.30 og 17.00 igrunn...

hehe ;) ja, sånn er det innen helsevesenet, og politiet, og brannvesenet. Butikk har også turnus på kveld og dag.
Men sykepleier på poliklinikk da? kan det være ett alternativ? da går man bare dag iallefall.

Må vere deilig å vite at du har ein sånn arbeidstid i vente :) Sjølv er egentlig ganske oppgitt på meg sjølv, det er jo ikkje akkurat ein hemmeligheit at sjukepleiarar stort sett jobbar turnus..

Men å ta eit ny, treårig utdannelse, trur eg ikkje at er orkar. Spesielt med tanke på kor mykje det kjem til å koste. Tok sjukepleien mens eg hadde OS, den luksusen har eg ikkje lenger...

*yummymummy* skrev:
hehe ;) ja, sånn er det innen helsevesenet, og politiet, og brannvesenet. Butikk har også turnus på kveld og dag.
Men sykepleier på poliklinikk da? kan det være ett alternativ? da går man bare dag iallefall.

Ja, poliklinikk er jo så absolutt eit alternativ, men trur det skjer once in a blue moon at nyutdanna får stillingar der. No arbeider eg på sjukeheim, og synst ikkje det er spesielt stas. Vil så gjerne ha ein jobb der eg faktisk gler meg til å reise på arbeid! Eller, iallefall ikkje synst det er heilt bånn i bøtta...

9-16.30 jobber som frisør, jobber annhver lørdag også da

*LillMi* skrev: