Du som burde slanke deg ;)

Kan også slenge på at jeg ikke liker frokost og elsker å spise sent på kvelden :p

Nå prøver jeg å slanke meg, men det er ikke bare å begynne.

Å slanke seg er som å slutte å røyke, det går ikke uten at man er motivert til det.
Og prøver man uten å være motivert og feiler blir terskelen for å prøve igjen større

Jeg er altfor glad i Italiensk mat. Pasta, pizza og hvitt brød. Og småspise, type 4 timers tapas. Og selvsagt med vin til. Og dessert:oops:
Akkurat som meg ;)
Og etter Roma turen i fjor ble jeg 100 gang vær...
Ikke vært så mye i svangerskapet,men er ofte vi ordner italiensk aften...må si jeg savner et skikkelig glass med italiensk vin ;)

Skal starte igjen etter svangerskapet btw ;)

Gravid, for glad i mat og god drikke og for lat! Men en stund etter at siste barnet er ute har jeg ambisjoner om å ta meg litt i nakken, og å holde meg der selv ettet at jeg er tilbake i jobb! Det har vært problemet før, kommer i form og idealvekt ila permisjonene, men klarer ikke å holde fokus når jeg er i jobb :/

Prøver så godt jeg kan. Men er da så glad i mat :p skal snart starte på C9 da får se hvordan det går.

Eg har tatt av fem kg siste to vekene pga sjukdom da, men no når eg begynnar å bli bedre, så sniker dei dårlege vanene seg på igjen.... Og kiloene og:(
Veldig glad i alt av karbohydrater (helst dei usunne raske) og ELSKAR sjokolade:)

Er for lat, glad i mat og søtsaker. :p og jeg er så utrolig trøtt etter nattevåk i snart 2år. :p

Fordi jeg eier ikke viljestyrke. Jeg utsetter det til dagen etter hver dag. Tenker hver kveld at jeg veier jo uansett 20 kg for mye så en sjokolade eller skål med potetgull fra eller til spiller ingen rolle. Fra i morgen skal jeg være flink.
Har vært hjemme siden juli 2014 som sykemeldt i siste halvdel av svangerskapet og 9mnd i permisjon og det et aaaaltfor mange fristelser hjemme (vi har prøvd 1000 ganger og ikke handle inn snop).
Men nå startet jeg i jobb på lørdag så håper mer bevegelse og regelmessige måltider kan hjelpe litt.

Back
Topp