Du som blødde i over 3 uker etter SA

Tøysekoppen

Betatt av forumet
Februarlykke 2022❄️
når sluttet du å blø? Gikk det over av seg selv eller måtte du oppsøke lege/gynekolog?
 
Hadde spotting og blødning i nesten 6 uker. Gikk over av seg selv, men hadde ustabil syklus i lang tid etterpå. Var hos legen etter 4 ish uker fordi jeg følte det var lenge å blø. Om du føler deg usikker burde du bestille time hos legen din :) blødningene stoppet her en ukes tid etter at g-testen ble negativ.
 
Takk for svar :happy: trodde egentlig at jeg var ferdig etter ca en uke, men så begynte det på igjen og nå ser det ikke ut til å minke. Men da bør jeg kanskje bestille meg en legetime for en sjekk.
 
Jeg blødde i tre uker etter SA i uke 5. Gynekolog sa at det var rester, men det gikk over av seg selv. Lykke til :Heartred
 
Ja, var noen lange uker her(har mistet mange ganger så husker ikke helt for hver gang), fastlegen ringte gyn men de sa at det er helt normalt å blødde mer en 3 uker. Var ok til slutt, mens kom alt fra 4 til 8 uker etter SA, MA eller senabort.
 
Ja, var noen lange uker her(har mistet mange ganger så husker ikke helt for hver gang), fastlegen ringte gyn men de sa at det er helt normalt å blødde mer en 3 uker. Var ok til slutt, mens kom alt fra 4 til 8 uker etter SA, MA eller senabort.

Så trist at du har mistet så mange ganger. Håper du har fått god hjelp og støtte i etterkant :Heartred

Siste nytt herfra: jeg blør fortsatt, og det har snart gått 6 uker. Håper at kroppen ordner opp skikkelig snart, hvis ikke får jeg nok henvisning til utskrapning neste uke. Jeg er SÅ lei av ventetiden nå, håper virkelig at vi snart kan starte opp igjen med prøvingen :banghead:
 
Så trist at du har mistet så mange ganger. Håper du har fått god hjelp og støtte i etterkant :Heartred

Siste nytt herfra: jeg blør fortsatt, og det har snart gått 6 uker. Håper at kroppen ordner opp skikkelig snart, hvis ikke får jeg nok henvisning til utskrapning neste uke. Jeg er SÅ lei av ventetiden nå, håper virkelig at vi snart kan starte opp igjen med prøvingen :banghead:
Som at det er ikke nok å miste, du må blødde så lenge og lure på om noe er galt osv. Håper det ordner seg raskt!
Nei, jeg har ikke fått god hjelp etter aborter. For eksempel, det var umulig å få time hos fastlege da jeg ville si ifra at jeg er gravid og blør(det er ingenting som kan gjøres, så helsesekretær :shifty:), ingen ultralyd i etterkant og ingen støtte medisiner å prøve å holde den via offentlige. Men vi har jo klarte å få to nydelige gutter :joyful: Vi fortsatt prøver på en til men jeg er snart 39 år og er litt lei av å teste positivt og oppleve abort igjen og igjen.
Lykke til videre!
 
Som at det er ikke nok å miste, du må blødde så lenge og lure på om noe er galt osv. Håper det ordner seg raskt!
Nei, jeg har ikke fått god hjelp etter aborter. For eksempel, det var umulig å få time hos fastlege da jeg ville si ifra at jeg er gravid og blør(det er ingenting som kan gjøres, så helsesekretær :shifty:), ingen ultralyd i etterkant og ingen støtte medisiner å prøve å holde den via offentlige. Men vi har jo klarte å få to nydelige gutter :joyful: Vi fortsatt prøver på en til men jeg er snart 39 år og er litt lei av å teste positivt og oppleve abort igjen og igjen.
Lykke til videre!

Så dårlig behandling du har fått! Det virker som at det er veldig stor forskjell mellom de ulike legene på dette området.. jeg har heldigvis en forståelsesfull fastlege, men det er begrenset hva hun kan gjøre uten utstyr for innvendig ul. Så da blir det privat gynekolog og noe ventetid.

Godt å høre at du har fått to barn tross mye utfordringer. Takk for fine svar, og lykke til til deg også :Heartred
 
Back
Topp