Du snakker om omsorgsfull far...

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Min søster kommer til mamma hvor jeg også befinner meg da. Inn tusler hun uten mannen og guttungen som ble 1 år i januar. Jeg måtte jo spørre hvor de var da for jeg trodde at de også skulle komme med henne. Jo saken var den at guttungen hadde sovnet i bilen og han sov så godt ifølge far så han ville ikke vekke han. Enden på visen var at han satt i bilen med en kaffe (som min søster gikk ut med til han) i nesten 1/2 time til guttungen våknet av seg selv. Så når han hadde våknet kom de inn til oss andre. Jeg må jo si at jeg lo litt av det hele, men igrunn så viser de bare litt hvordan han er som far. Helt ekstrem flink. Gubben min er jo også en fantastisk far, men han hadde nok ikke gjort det samme.
Ble litt langt dette, men det er bare så utrolig søtt at jeg måtte dele det med dere[:D]
P.s De fikk vite i dag at de venter 1 gutt til i juli[:D] 

hehe. det har både jeg og sambo gjort ofte[8D] men man vil jo ikke vekke et sovende kolikkbarn[;)]

sånne vokser ikke på trær[;)]

Åååå, så herlig!! Så snill og omsorgsfull han er da.. [:)]

så søt![:D] Min tar ut jentungen og bare bærer henne fordiktig opp i senga og der sover hun godt en stund til[:D]

min samboer har gjort det samme. [:)]

ORIGINAL: Bitzyh

så søt![:D] Min tar ut jentungen og bare bærer henne fordiktig opp i senga og der sover hun godt en stund til[:D]

Det er det vi også gjør. Men nei ikke han. Han mente på det at han sov så godt for han hadde til og med åpnet munnen så da KUNNE de ikke vekke han[:D] Må jo si at min søster ristet litt på hodet selv om hun syntes at det var veeeeldig snilt og søtt, men hun hadde iallefall ikke tenkt å sitte der med han[:D] 

ORIGINAL: leonorasmamma

ORIGINAL: Bitzyh

Det er det vi også gjør. Men nei ikke han. Han mente på det at han sov så godt for han hadde til og med åpnet munnen så da KUNNE de ikke vekke han[:D] Må jo si at min søster ristet litt på hodet selv om hun syntes at det var veeeeldig snilt og søtt, men hun hadde iallefall ikke tenkt å sitte der med han[:D] 

hihi[:D][:D].. er jo søtt når mannfolka kan tenke litt sånn de og![:D] Slike må man ta vare på!

ORIGINAL: trailer trash

sånne vokser ikke på trær[;)]

ORIGINAL: iThief

hehe. det har både jeg og sambo gjort ofte[8D]

Back
Topp