Du skulle visst!

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hva skulle du ønske at du visste når du var tenåring?

Jeg skulle gjerne visst at mensen ikke kom første gangen som er styrtblødning :P Jeg var så redd for å få den om natten når jeg sov over hos venninner etc i mange år siden jeg var så sent ute. Mamma har endometriose og dermed store plutselig blødninger og det var stort sett det eneste jeg visste om mensen :P

Jeg skulle også gjerne visst at jeg en dag ville føle meg helt trygg❤️

At skolen faktisk er viktig.

At det er lurt å spare :p

At skole og utdanning er viktig.. mange skjønner ikke at man vil få bruk for det en dag, skulle ønske jeg tok det mer alvorlig

At alt ordner seg så jeg ikke trenger å bekymre meg på forhånd

Hva skulle du ønske at du visste når du var tenåring?

Jeg skulle gjerne visst at mensen ikke kom første gangen som er styrtblødning :P Jeg var så redd for å få den om natten når jeg sov over hos venninner etc i mange år siden jeg var så sent ute. Mamma har endometriose og dermed store plutselig blødninger og det var stort sett det eneste jeg visste om mensen :P

Jeg skulle også gjerne visst at jeg en dag ville føle meg helt trygg❤️
Vel, min første kom såpass uventet og mye ei natt at jeg måtte skifte på senga neste morgen. Sent ute jeg også, men man kan jo ikke gå med bind i årevis i påvente heller...

Som tenåring skulle jeg gjerne visst at venner som hevder at ved å trykke deg ned trolig ikke har rett i alt de sier om deg. Fortsatt preget av dårlig selvtillit, men det har kommet seg noe ved hjelp av mannen

Skulle ønske jeg visste at jeg faktisk var bra nok, og at mamma og pappa gjorde alt de kunne for at jeg skulle ha det bra <3

Hvor godt man egentlig har det i den perioden. At rene klær, rent hus, mat i kjøleskapet, ferdiglaget middag hver dag en dag vil bli min oppgave så skulle visst og nyta det litt mer. Man er så fri og har så utrolig mye valgmuligheter foran seg og så og si ingenting er umulig.

At skolen er viktig, og at det faktisk hadde vært lurt å ta studiekompetanse når jeg først var på vgs.

Back
Topp