"Du skal bli pappa.."

Mensen var ikke kommet, så jeg gikk på apoteket og kjøpte 2tester. Jeg skulle på jobb, så på lista mi at den var tom, så jeg spurte om de trengte meg på jobb, det gjorde de ikke. Jeg hadde egentlig fri sa de. Så gikk jeg på do på jobb. Og testen var positiv. Jeg ringte pappan og fortalte dette, han trodde meg ikke. Jeg var en av de som ikke hadde planlagt å bli gravid. Så jeg lurte på om han kunne hente meg på jobb så vi fikk snakket, han hentet meg og hadde med seg kameraten sin. Så det ble ingen snakking. Noen dager senere så var han sint, jeg måtte ta abort, og han håpet at både jeg og barnet døde. Ikke så fin min historie da. Men det  ble ingen abort, og vi snakker så og si ikke sammen i dag.
 
Da jeg ble gravid i fjor sommer og skulle teste, var min kjære hjemme hos sine foreldre den helga. Så etter at jeg hadde testet og fått en positiv test, fikk jeg gutten min på 1 1/2 år til å si "det er baby inni magen til mamma," mens jeg tok d opp med mobilen, så sendte jeg lydopptaket til min kjøre[:)] Han ringte meg tilbake å grårt og var kjempe glad[:D] Dumt at d endte med en SA 7 uker senere, men jeg skal nok greie å overraske han snart igjen[;)]
 
Vi hadde problemer med å tru det vi, vi hadde ikke fått oppnåd drømmene våres,
Jeg ville studere, og ha et hus først. det var liksom for tidlig.
men han var glad, og fult innstilt på og ha babyen, og begynte straks og øve seg på min 3årige sønn.
han ønsket seg virkelig den babyen. [:)]
Men han er flink til og holde overdrevne følser tilbake, men klarte ikke og holde på skinnet når han så babyen for første gang på ultralyden.
da ble han overdrevent glad.
nå gleder alle seg, tante spesielt, og min venninne så er nermest som ei søster for meg.
sjokk eller ikke, vi alle er glade!
vi alle gleder oss til den vesle babyen som skal komme til huset.
noen ganger blir ikke ting som planlagt, men vi ville ikke ha hatt det på en annen måte. ingenting er en større gave en dine barn. [:)]
 
 
Vi var hos svigers, faktisk, så jeg var på do og tok test (han visste om det, men det var veldig tidlig på morgenen, så han var ikke helt våken), så kom jeg opp til han - ganske i sjokk- og fortalte at "joda, den var positiv" og viste han testen.. han ble veldig glad, men tror ingen av oss klarte å skjønne det den dagen... Ikke fikk vi snakke noe mer om det heller, pga svigers som var der og vi jobbet hele dagen...
 
Han var med da jeg hadde time hos legen siden jeg var litt redd....trudde jeg var alvorlig syk...siden jeg var så sliten og trøtt hele tiden. Jobba døgnet rundt med eget firma og plutselig var all energi borte.

Men etter at legen hadde forklart at jeg ikke var syk...bare Gravid ..så satt min kjære å gledet seg hehehe...og siden dag 1 har han stella og rocka rundt med Junior....før så ringte han ca hver 3 dag..men nå ringer han 2 ganger om dagen [:D][:D][:D][:D][:D][:D]...han jobber på båt og er borte 14 dager og hjemme 14 dager.



Casper er nå 13 mnd og jubler når pappan kommer hjem fra jobb eller er i telefon[:D][:D][:D][:D][:D]..

http://www.hicaca.piczo.com
 
Jeg tok testen i all hemmelighet på morgenen imens han sov...hihi... Men den var kjempesvak og jeg var så usikker at jeg sa ingenting, dro bare på jobb... (Hadde sagt til ham at jeg hadde fått TR, for trodde jeg hadde det... [8|])
Men så da jeg kom hjem igjen, så jeg på testen, og da var all fargen på streken samlet i ene siden, så det var litt rart... Så jeg viste ham mobilbilde av testen fra morgenen, og testen slik den var da, og sa at KANSKJE KANSKJE var det noe på gang, var slettes ikke overbevist selv... [:D]

Så neste morgen tok jeg en ny test imens han sov, og da den ble klart positiv, gikk jeg inn til ham, viste ham testen, og sa: "Du...Du skal bli pappa!!" [:)]
 
Det var katta som vekte meg, så tenkte jeg like godt kunne stå opp å tisse på prøven ;-)
Klokka var nesten 6 trur jeg, og jeg ble skikkelig glad når testen viste positivt.
Jeg begynnte å skjelve litt, og tråkket inn på soverommet og sa"
Våkn opp, det er noe du må se på" så viste jeg han prøven og sa han skulle bli pappa.
Han var no fremdeles i litt komaland, men han ble veldig glad og holdt rundt meg lenge[:D]
 
Back
Topp