"du ser sliten ut"

Tananka

Glad i forumet
.. ja det var det jeg ble møtt med da jeg skulle levere jenta i barnehagen i dag morges... Sliten og hoven i ansiktet var det jeg fikk høre

Gjett hvem som ringte til 6 frisørsalonger før hun endelig fikk time - og sitter med nystripet og klippet hår! Håper jeg ser litt freshere ut i morgen da... 


Og i dag er "den merkelige dagen". Storesøster ble nemlig født 8 dager før termin - så jeg går tydeligvis lenger gravid denne gangen. Lillebror min har bursdag i dag og hadde så håpet på å at hun kom i dag - akkurat 20 år mellom dem da! jaja - enda noen timer igjen - haha!!
 
Jeg får virkelig også høre mye rart når jeg henter/leverer lillegutt i barnehagen om dagen. Jeg gjorst på å levere han, slik at alle slipper å spekulere om det har skjedd noe. I dag gav jeg dem beskjed om at bessen skulle hente han...allikevell kom det mange spørsmål til Bessen når han skulle hente, om det var skjedd noe......Huff...kjenner jeg liker ikke all den oppmerksomheten og forundringen som fåregår rundt om kring som omhandler meg.....:( 

(komborti en knapp, var ikke helt meningen at bokstavene skulle bli så markerte)
 
Syns det er fascinerende at folk føler de kan si hva som helst bare fordi man er gravid. Regner ikke med at de sier at folk ser slitne ut til vanlig... Men men, da fikk du deg en god dag hvertfall da, deilig med en frisørtime og føle seg litt bedre!
 
utrolig hva vi finner oss i egentlig... Får ògså noen litt rare komentarer innimellom...
 
Back
Topp