Du og Mannen...

Cameleon

Gift med forumet
Hvor lenge har dere vært sammen med mannen deres?
Og hvordan møttes dere?

Koselig å høre!

Vi har vært sammen i 8 år nå [:)] Gift i et år 12 juli.. møttes på nettet [8D]

Vi har vært sammen i 4,5 år

Møttes gjennom en felles venninne, på en fest. Det bare måtte bli oss! Husker fremdeles første gang øynene møttes, og første gang vi snakket! <3

Så koselig tråd :)
Jeg og min kjære har vært sammen i 6 1/2 år. Vi traff hverandre på fest og "rotet litt" i flere mnd før vi endelig ble et par ;)

Vi møttes mellom et søstra mi og mannen hennes=) Har vært sammen i litt over et år nå=)

Vi har vært kjærester i 6 år og gift i 2. Møttes gjennom en felles venn da vi måtte dele gjesterom faktisk. [:D] Kjente har fra noen år tilbake men da var han liksom ikke min type [:D] [:D] [:D] Merkelig hvordan ting forandrer seg [:D]

Vi har vært sammen snart i 7 år!
Møttes gjennom håndball lagene vi spiller på....

vi er sammen i 3 år, har blitt samboer etter bare 3 måneder, forlovet oss i fjor sommer og gifter oss om 4 uker. [:)]

Kjempekoselig tråd!
Vært sammen i 5 år, samboere i 2. Traff hverandre gjennom mobil. Sendte mld feil, he he he.            Mitt livs store kjærlighet!!!!

Vi er ikke helt sammen.. ennå, han er i den paniske tenkeboksen

ORIGINAL: Toika

Åh så kult[;)]

Jeg er alene jeg, ble det idag, men skal nok klare meg. Trives godt alene.[:D]

Oi! Respekt til deg! Jeg beundrer alenemødre! Godt du ser lyst på tilværelsen! Håper solen skinner for deg på veien! [:)]

Vært sammen i 10 år, samboere i 10 år og forlovet i 10 år[:D]

Vi møttes på en pub[:D]

Litt over 2 år :) Samboere i 6 mnd :) Han begynte i klasse med meg. Og på klassetur til England, og der ble det oss :) Første kyss på stranden i solnedgangen [:)][:D]

ORIGINAL: Cameleon

Vi har vært sammen i 4,5 år

Møttes gjennom en felles venninne, på en fest. Det bare måtte bli oss! Husker fremdeles første gang øynene møttes, og første gang vi snakket! <3

samme her, 4,5 år, møttes på fest;)

Vi har vært sammen i 13 år!! Traff hverandre under studietiden, og bare visste at det skal være oss to for alltid![:D]

Vi har vert sammen i 2 og et halvt år nå og venter på barn nr 2 sammen[:)] Vi var avstandsforelsket i hverandre i litt over et år. Vi begge var daglig på en cafe i hjembyen, og der la vi merke til hverandre, satt å tittet bort på hverandre HELE tiden, og lurte til noen glis her og der. Jeg var den tiden kjæreste med en annen, men klarte fortsatt ikke ta øynene bort fra nåværende sambo, han var rett og slett bare herlig. Etter et års tid med denne "spioneringa" av hverandre, ble det omsider slutt mellom meg og min tidligere kjæreste, kun 4 dager etter ([&:]) Letet jeg opp tlf nummeret til denne cafe mannen, og sendte han ei meld, vi kom fort i god kontakt og bare 2 dager etter møttes vi på byen, og vi har vert samboere fra dag 1[8D]<3 etter ei stund fann vi ut at vi faktisk har hatt en liten flørt for noen år tilbake siden også, som ingen av oss husket til å begynne med[:)]

møttes for 5 år siden 1 mai . Da hadde vi chattet på nett i noen mnd. Vi fant hverandre pga at vi hadde felles venner. Etter noen mnd så flyttet vi sammen. og har hatt det fantastisk siden. Når vi var på ferie i oktober i fjor overasket han hele verden ved å fri. Han har ei fantastisk datter som nå blir 11 år i september. Hun er hos oss så ofte hun kan. Nå krysser vi fingrene for at den lille klorer seg fast denne gangen:) Hun ønsker seg sårt søsken hehe

møttes på nettet...
samboere i ca 4,5år[:D]

Back
Topp