Du og barnefar ♥

Jobbet som frivillig på samme studentsted. Vært sammen i 9 år og gift i 3 ❤
 
Møttes for snart 6 år siden, på byen faktisk :wacky: Vi ble ganske fort forelsket, og ble kjærester kort tid etter. Har det bedre nå enn noen gang før ☺️
 
Vi møttes på jobb for over 3 år siden. Jeg var nyutdanna og flytta til ny plass for å begynne i ny jobb. Han sier han la merke til meg med en gang, jeg tenkte ikke noe over kino- og kafé invitasjonene :) Vi feiret nyttår sammen det året, bare oss to, var sammen så og si hver dag etter det. Ble "offisielt" kjærester etter 2 uker :) Har 3 år som kjærester i januar og 2 år som forlovet i februar :)
 
Vi møttes gjennom felles venner for snart 10 år siden, 1 år senere ble vi kjærester :)
 
Bekjente fra barndommen. Møttes igjen på festival for 3.5år siden. Har bært samboere i 2.5år.
 
Vi taff hverandre på festival for snart 6 år siden. Siden har det vært oss to :Heartred
I dag er vi gift og har en gutt på 2 år.
 
Vi har kjent til hverandre i 18(!) år, han var storebror til ei venninne av meg som jeg hadde sporadisk kontakt med opp gjennom årene. Traff ham på nytt når jeg var 17, og da sa det pang! Nå har vi vært sammen i snart 13 år, samboer i 11, gift i 4, og har en gutt på 2, og en lillebror på vei :) Han er fortsatt den aller fineste jeg vet om, og søstera er ei av mine aller beste venninner :)
 
Back
Topp