Du og barnefar ♥

Tigerlilje

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Hvordan møttes dere og hvor lenge har dere vært sammen? :)

Jeg møtte min kjære for nesten 6 år siden. Jeg og ei venninne ble med en studiekamerat hjem for å lese til eksamen og husker så godt da jeg møtte den kjekke storebroren hans :D Vi var gode venner i ett par måneder før vi ble sammen og har nå rundet godt over 5 år sammen <3

Vi møttes på klatreferie i Thailand i jula for to år siden :D Var full klaff mellom oss med en gang når vi kom hjem og begynte å dra på toppturer sammen og vips var jeg gravid :)

Litt over 6 år siden. Møttes på fjelltur med felles bekjente. Hadde møttes før, men da var vi begge i andre forhold og pratet ikke sammen :)

Jeg hadde vært forelsket i kjæresten min på ungdomsskolen, han gikk i 10. da jeg gikk i 8., og jeg stalket han i friminuttene uten at han noengang la merke til det :-p Han begynte på videregående uten å ha registrert min eksistens og jeg glemte litt av han. Så han innimellom på bussen da jeg ble eldre, men da hadde jeg kjæreste og tenkte ikke så mye over det. Ni år senere møttes vi i bursdagen til en felles kjent da vi begge var i hjembyen vår i sommerferien, og jeg fikk ei venninnde til å introdusere oss- og da var det gjort :p Etter et halvt år med dating var vi offisielt kjærester (selvom vi egentlig hadde vært det lenge), og i januar har vi vært sammen i fem år og forlovet i nesten ett <3 Han er mitt livs kjærlighet, og noen ganger gir jeg meg selv en high five gjennom tid og rom tilbake til meg selv som 14-åring :love017

Vi er oppvokst bare 8 km unna hverandre, men aldri vært i samme kretser. Så fant jeg han på Tinder, og håpet han skulle ta kontakt. Men neiiida, så jeg måtte ta både første, andre og tredje initiativ.. Han var SÅ treig :p
Men vi møttes da etterhvert, og siden den kvelden har det vært oss. 1.5 år.

I august i år hadde me vert sammen i 10år:happy::Heartred Møttes på ein lokal"festival" slutten av juni for 10år siden, oppå ei bruskasse:D(kort fortalt)

Møttes for 13 år siden. Gikk på u.skolen sammen, han ett år eldre enn meg. Var i samme gjeng og drev på i ca 2 år. Hatt litt kontakt opp gjennom årene men møttes igjen i år og har vært sammen akkurat like lenge som jeg har vært gravid :p

Vi har kjent hverandre i 7 år. Jobbet sammen de 3 første før vi skjønte at det var oss, han var min avdelingsleder da, haha :p nå etter 4 år sammen forstår jeg ikke hvordan jeg ikke kan ha forstått at dette er mannen i mitt liv tidligere :p

Vi møttes for 9,5 år siden på konsert. Jeg hadde mista vennene mine som jeg dro på konserten med, men var god og full og danset og koste meg allikevel. :P Plutselig kom det en krøllete fyr ved siden av meg som hoppet og danset samme med meg. :D Jeg var ganske klar for kjæreste og hang på han som et slips. Haha.. Vi sendte et par meldinger til hverandre i dagene etterpå (heldigvis hadde han fått mobil bare en måned før, haha), og så ble vi enige om å møtes. Hans baktanke med det var for å avslutte det siden jeg var 13 år yngre enn han. Men heldigvis gjorde jeg et så godt inntrykk at vi fortsatte og møttes, og etter tre måneder ble vi sammen ❤ Nå har vi vært sammen i ni år, gift i tre år, og jeg kunne ikke tenkt meg å være sammen med noen annen :)

Jeg og min kjære møttes om vinteren for snart 10 år siden. Vi ble kjent med hverandre gjennom en kompis av han, som jeg på det tidspunktet var litt interessert i. Vi pratet en del på msn før vi bestemte oss for å treffes, og det tok ikke lange tiden før han andre fyren var forsvunnet helt i glemmeboken. Vi traff hverandre for første gang på en kafe, med et utgangspunkt for vennskaper, og ble sittende å prate i hele 8 timer før vi gikk hvert til vårt. Han var et virkelig fascinerende vesen og jeg falt helt pladask før jeg visste ordet av det. Til sommeren ble vi kjærester og ikke mange månedene ut i forholdet ble jeg også gravid. I 2008 fikk vi vår første datter og nå venter vi nr 2 :) Hvem skulle tro?! :Heartred

Jeg og min kjære møttes da jeg var på russefest for 12,5 år siden. Han var ikke russ, men ble med en kompis for moro skyld :) prata med ham hele natta, og fikk i grunnen ikke nok av den kjekke karen :p så jeg kontaktet ham etter ett par dager, og 1 mnd etterpå ble vi kjærester :)

Han fulgte meg på instagram også møttes vi igjennom jobb helt tilfeldig da vi jobber i samme bransje, for 1,5 år siden. Han tok mot til seg og sendte melding etter det og vi begynte å snakke sammen. Møttes et par ganger og det sa fort pang! Vi satset alt vi hadde på forholdet, han sa opp jobben og flyttet og nå er vi superlykkelige <3 Jeg er ikke kjærestejente egentlig, så jeg ble overrasket over hvor enkelt og trygt alt er med han.

Last edited:
Vi møttes for 18 år siden gjennom felles venner og ble sammen for litt over 16 år siden.. da var jeg 19 og han er noen år eldre enn meg :)

Han var fadderen min da jeg begynte på universitetet for fem-seks år siden. Hadde aldri vært særlig interessert i kjæresteriet før det, men jeg fikk helt hjerteinfluensa første gang jeg så ham. Hadde på meg broren min sine klær og var rimelig bakfull etter Øya-ukes-fylla men allikevel så hadde jeg gjort et inntrykk på han første dagen og. Han mener selv jeg ikke sa "takk" da han fikk styrt og ordnet meg en veggis-burger på et fadderarrangement (jeg er sikker på at jeg gjorde det). Men samma det. Inntrykk er inntrykk. Har laga sang om den svære grønne jakka så den må han jo også huske :) Var vel egentlig oss to helt fra starten :)

Vi møttes da jeg gikk siste året på vgs. Det var på fest hjemme hos en god venninne, og vi fant tonen med en gang :hug013Nå har vi vært sammen i litt over 7 år.

Jeg og samboeren møttes da vi gikk sisteåret på VGS, allmenn påbygg. Var sammen daglig, men ble offisielt kjærester 2. Juli på sommeren etter skoleåret var ferdig! Han flytta etter meg til Trondheim en måned senere og siden har vi bodd sammen! Har det veldig fint sammen og har vært sammen i godt over 4 år nå :)

Vi møttes for mange år siden gjennom felles bekjente. Han har prøvd seg noen ganger med flørting og slikt men jeg var ikke interessert i noe mannfolk i den tiden da jeg hadde et ganske heftig forhold bak meg. Så for vel 2 år siden møttes vi tilfeldig via jobben hans da jeg skulle pusse opp huset...siden da har det vært oss ❤

Back
Topp