"Du må gå ned i vekt...

Hadde vel sagt noe som: Hadetbra! Du veit hvor døra er. *vinke*

Også hadde han fått kjent en overvektig fot i rassen sin.

Høres helt greit ut for meg,jeg hadde ikke satt pris på om min mann(som jeg ikke har) plutselig ble pløsete.

ORIGINAL: lykkeligemeg

en mann som sier sånt hadde ikke vært min mann...

MAKAN!!!! da hadde blitt forbanna!!!
 da går det heller ann med hinting! "skal vi begynne et sunnere liv i år kjære!?" eller "vi skal ikke begynne å trene litt sammen da?"

Jeg er heldig og har en mann som har likt meg i 13 år, uansett form.

Når vi ble sammen var jeg tynn, med spretten rumpe og spretne pupper.

Etter 10 hormon-kurer (prøverør), PCOS, vekt-økning pga medisiner, graviditet osv..   så er jeg ikke tynn lenger, rumpa er langt fra spretten (men god og myk da), og puppene lange og tunge...(de stopper ved magen da..  magen som holder de oppe).

Allikevel sier denne mannen om og om igjen at han liker meg.  :)

Jeg er heldig! :)

Hadde han sakt det på DEN måten hadde jeg blitt såra [:(][&:]
Men hadde garantert tatt det til meg og blitt kvitt kiloene.

Hadde takla det veldig bra om han heller motiverte meg på en god måte til å bli kvitt kiloene.

Vel, det er vel kanskje en ærlig sak, men det høres ut som han kunne sagt det på 1000 andre måter som hadde vært bedre eller bare latt være å si noe i det hele tatt.[:@]
Og 10 kilo, hva i faen er det liksom?
Da kan man nesten ikke si noe, det er jo ikke overvekt eller noe form for helserisk eller den typen vekt man ser skikkelig godt, det er bare litt ekstra og lovehandles.

Kjenner jeg ble skikkelig provosert nå.
Selv da jeg veide 123 kg og høygravid, eller etter fødselen på 110 kilo, sa aldri sambo noe annet enn at jeg så bra ut. Han er flink til å kommentere når jeg har gått ned at jeg ser bra ut og han ser at jeg er slankere og er stolt av meg, og den typen komplementer betyr så utrolig mye.

ORIGINAL: CogJ

Hadde pakket kofferten for han!!! [:@][:'(]

Sign[:@] Den fyren er ikke noe å samle på. Kan umunlig være ordentlig glad i noen, når det betyr så mye.

da hadde jeg svart: "du må få deg litt mer vett! jeg er ikke tiltrukket av deg, siden du er så dum..." og kasta han på rævva ut

Hadde tatt med meg gutten min og flyttet. Etterpå hadde jeg slanka meg på trass[:D]

Hvis en person kan si noe sånt er det ikke selve personen han er glad i .. da er det utseende,... hadde reist der i fra eller bedt han reise.... Så sant det ikke er unger med i bilde.. da er jeg ikke helt sikker på hva jeg ville gjort... men jeg ville ihvertfall ikke bare overhørt det... ville gjort noe ihvertfall.. blir sint når jeg hører sånt....[:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Itrenore

Hadde tatt med meg gutten min og flyttet. Etterpå hadde jeg slanka meg på trass[:D]

Ja, men det er jo nemlig det. Å ta med seg barnet og flytte er jo ikke så lett. Er jo tross alt hans barn også. Så ikke bare at man få høre noe sånt, man mister 50% av oppveksten til barnet... jeg er enig i at den første reakskjonen er : "dra til h..." MEN er det vært det? Ja, mannen har vist en forferdelig side, å si noe sånt er absolutt til å spy av, sykt, ja, men... jeg vet ikke hva jeg hadde GJORT, jeg vet jeg hadde vært veldig lei meg, sur og forbannet og fornærmet, men vet ikke om jeg hadde klart å skille en familie overfor dette...

hadde jeg sagt bye bye...

ORIGINAL: Almyrida81

Da hadde jeg sagt at jeg ikke tiltrekkes dumme mennesker, og pakka kofferten hans!
Mens jeg sparka han ut døra hadde jeg sagt: Jeg er feit, du er dum.. Jeg kan slanke meg..

Samme her.

Nei, det er ikke optimalt for barn å vokse opp med skilte foreldre.
Men det er heller ikke optimalt å vokse opp med en pappa som ikkehar respekt for mamma, og ikke klarer å elske henne, fordi hun veier litt for mye.
Og det er slettes ikke optimalt at mamma godtar dette!

Hadde gjort det slutt.

ORIGINAL: lykkeligemeg

en mann som sier sånt hadde ikke vært min mann...

Hadde kicka an i assen og sagt bay bay!!!
Min mann vil jeg skal gå ned i vekt pga vi har mage risikoer i familien som kommer av overvakt å det vil jeg jo selv også å har endelig finni motivasjonen[;)]

Back
Topp