"Du må gå ned i vekt...

hadde blitt kjempe såra!![:(][:(][:(][:(]
er jo ikkje så lett og slutte eit forhold med barn...osv..
heldigvis sier mannen min mye fint,sjølv om eg er gravid og stor som en hval!!!

synes hele opplegget blir Anna Anka-aktig... a la at hvis man har lagt på sæ/ikke ser stivpynta ut bestandig, så e det damas egen skyld at mannen e utro[8|]

ORIGINAL: Maistte

ORIGINAL: StinkiStini

ORIGINAL: Regan

Jeg hadde nok tatt et tak i min egen nakke og fått av meg de kiloene!

Ja, uten tvil.

Og hadde ikke dumpa han vertfall.
Bedre at han er ærlig om problemet enn at han ikke gidder ha sex med meg eller liker meg på rette måten.

Greit at man skal respektere hverandre uansett, men om dama var tynn/slank/minus 10kg+ når de ble sammen og har lakt på seg så må jo mannen få si fra hva han mener om det er et problem for samlivet.

Greit at måten å si det på var vell sårende...[&:]

hmm... det var rar utgangspunkt. så, hvis æ forstår dæ rett, når det e medisinsk årsak til at man går opp i vekt (svangerskap)... så e det da slik, at hvis en av partene i forholdet plutselig hadde havnet i rullestol/fikk ansiktet vansiret osv... da synes du det e legitimt å si at man blir dumpa fordi man ikke e så lekker lenger?
de fleste forandrer utseende når de eldes/får barn. greit at man blir feitere, men hva med pupper? mange som får skinnfiller, og skal mannen da forlange at dama tar silikon  for å bli i forholdet???

Om det er sjokoladeræv og latskap- Ja.

Silikon koster penger, det gjør ikke gåtur i skogen.

Det andre der blir bare fjas i forhold til 10kg sjokkisræv/gravidkg.

man vet jo aldri om det e sjokoladerævv eller om man faktisk ikke får til å slanke sæ... mange mannfolk som lar dama sitte med all husarbeid og alt med ungen etter fødselen, og da får man verken anledning eller tid til å trene vekk kiloene... og så klager dem i tillegg[:)]

hadde selv en mann som synes at æ måtte tilbake på BMI på 17.5 igjen... fordi æ så anorektisk ut da vi blei i lag

Mannen veit nok hva kiloene kommer av tenker jeg.
Om hvor hardt dama har prøvd for å bli kvitt de / stramme opp kroppen sin igjen.

Om man har ansvar for ungen kan man trille tur, og husarbeid forbrenner kg.
Men det er såklart opp til hver enkelt, man må jo ville det selv også for å greie det.

Og det går ikke for alle å komme tilbake til dit man var før, kroppen forandrer seg etter svangerskap og fødsel!!

Sier bare at hadde MIN mann sakt at jeg burde gått ned 10kg fordi jeg ikke akkuratt tente han, og at han ikke såg noen fremtid om jeg ikke tok bedre vare på meg selv og kroppen min..... jeg hadde blitt såra, men hoppa i det.

her snakker man om å AVSLUTTE forholdet fordi dama e blitt..ehh... litt for feit. ikke at han bare ikke tenner på hu. han ofrer altså familien med barnet som dama hans har født, for å tilsfredsstille sexlysten... greit å gjøre sånt når man e i tenåra, men voksne mennesker skal tenke lenger enn det. og hvis han ikke mener det, så uansett e det STYGT å true dama med å slå opp for at hu skal slanke sæ.

så hvis mannen din plutselig la på sæ 5-10 kilo, så hadde du trua han med å gå fra han hvis han ikke slanker sæ??

Du veit jo ikke hele historien verken fra dama eller mannen sin side.
Kanskje han ser at det utvikler seg til en usunn livsstil og et liv han ikke vil leve?
Derfor bruker han det som pressmiddel for at hun skal skjerpe seg?! Gi et spar i ræva!?

Det er stygt å true slik, ja!
Og jeg hadde blitt veldig såra om min mann sa det på den måten.

Mannen min har lakt på seg mye mer enn 5-10kg siden vi ble sammen[:D]
Men han tar vare på seg selv og trener, og er klar over sin egen vekt og hvordan jeg liker han.
( Samme han til meg )
Og jeg har INGEN plan om å dumpe han pga kiloene, nei![:-]

Jeg hadde blitt veldig lei meg, og hadde nok mistet mye av tilliten til han. Vi elsker hverandre for den vi er, ikke for hvordan vi ser ut. (Vi har begge vært en del kilo for tunge, er nede igjen nå, men han var den kjekke snille mannen min da også!)
Selvfølgelig er det ikke noe moro om vi slutter å ta vare på oss selv, men det må da gå ann å snakke med hverandre på en ordentlig måte! Man skal behandle partneren sin med respekt.
Kroppen er bare "skallet" til en person, jeg giftet meg ikke med et "skall".[8D] Hvis noen skjønner hva jeg mener...[;)]

hadde gubben min sagt noe sånt, hadde jeg nok mest sannsynligvis sprutet rett ut i latter!!!
etter et kvarters tid rullende på gulvet i latterkrampe, hadde jeg nok spurt han om han hadde slått seg i hodet eller noe...

jeg er gift med en mann med heeerlige indre verdier, og han påstår han er det samme...[8|]

Back
Topp