Du lenemor, du lenemor

namba

Forumet er livet
Vet du hva? Nå har du sannelig bikket 31 000 innlegg!!!! Du er i en klasse for deg selv du.[:)]

Har jeg?? Oi, det er nesten flaut..... *løper og later som om jeg har et liv*

Wow..! [:D]

[:D][:D]

ORIGINAL: *SuperBerta*

Dere har både 11000 og 15000 dere andre også da..[;)][:D] Så skravlebøtter har vi mange av her inne!

Men, lenemor, gratulerer så mye med 31000 innlegg..[:D]

Ja, det er det som er så kjekt - at vi er mange skravlebøtter.[:D] Alyrida har noen flere innlegg enn meg, men så har hun tross alt vært medlem seks dager lengre enn meg også da!! (og jeg har noen få (over tusen) innlegg som mitt alter ego Babyfeber også).[8D] Men bare vent om seks dager, da er jeg der jeg også.[;)][:D]

ORIGINAL: namba

Dere har både 11000 og 15000 dere andre også da..[;)][:D] Så skravlebøtter har vi mange av her inne!

Ja, det er det som er så kjekt - at vi er mange skravlebøtter.[:D] Alyrida har noen flere innlegg enn meg, men så har hun tross alt vært medlem seks dager lengre enn meg også da!! (og jeg har noen få (over tusen) innlegg som mitt alter ego Babyfeber også).[8D] Men bare vent om seks dager, da er jeg der jeg også.[;)][:D]

Ja, jeg hadde MYE på hjertet de første seks dagene..! [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: namba

Ja, jeg hadde MYE på hjertet de første seks dagene..! [:D]

Visste jeg det ikke![:D] Men, da var jeg jo som sagt ikke her så jeg vet jo ikke.[;)]

Grattis med 31.000 innlegg.

Er mange skravlehøner her inne ja. Er fortsatt på litt over 3000 innlegg jeg.

Haha for en utrolig morsom tråd!! hehe dere er så herlige!![:D]

Er det noen som la merke til at jeg aldri logget av?? Jeg gikk bare inn på Generell en stund, og så litt på november 09, og så lagde jeg litt middag, ammet baby, og så var jeg her igjen...

Har stemt på team simone i det store korslaget selvsagt - volda vinner!! [:D]

hehe....bra jobba lenemor.. og jeg heier litt på simone jeg også nå[:)] selv om noe i meg sier at jeg må heie litt på team tuva også.. [:)]

men det står respekt av innleggene dine altså!! og det beste er jo at det er såå mange fornuftige.. du har liksom ofte så mye bra å komme med.. [:)][:)]

Jeg heier på Team Tuva!! [:D]

Har lagt merke til at lenemor er pålogget hele tiden!!! Imponerende!

ORIGINAL: Actrine

Jeg heier på Team Tuva!! [:D]

Har lagt merke til at lenemor er pålogget hele tiden!!! Imponerende!

jeg føler meg plikta til det.. siden det er asker/bærum lag.. men må jo innrømme at jeg egentlig ikke vet hvem hun er.. [&:] også er jeg litt sur fordi bærum får pengene og ikke asker.. mens det virker som et askerlag egentlig... men.......................

ORIGINAL: Trillemor82

hehe....bra jobba lenemor.. og jeg heier litt på simone jeg også nå[:)] selv om noe i meg sier at jeg må heie litt på team tuva også.. [:)]

men det står respekt av innleggene dine altså!! og det beste er jo at det er såå mange fornuftige.. du har liksom ofte så mye bra å komme med.. [:)][:)]

Tusen takk - det var da veldig snilt sagt trillemor! Jeg som trodde jeg bare tullet og fjaset.. men det blir nå en rimelig stor andel med slikt også

ORIGINAL: lenemor

Tusen takk - det var da veldig snilt sagt trillemor! Jeg som trodde jeg bare tullet og fjaset.. men det blir nå en rimelig stor andel med slikt også

Helt enig med trillemor. Du er vår alles lenemor du, lene.[:)] Man kan alltid stole på at du har noe postivit eller nyttig å komme med.[:)] Du spiller en stor rolle i hvorfor september er en fin plass å være.[:)]

Oi oi oi, maaange innlegg gitt! [:D]

Herlige lenemor, som alltid har fornuftige og kloke ord på hjertet, god humor og masse sjølvironi [:)]

men det er det som er så herlig med deg lenemor. du er liksom så allvitende samtidig som du har en god dose humor.. iallfall en god dose av min humor... ergo en god dose kanonbra humor.. [:D][:D] love it! også er det liksom ikke den ting du ikke kan! jeg bøyer meg i støvet!!![:D][:D][:D]

[:(] rørt nå

Jaggu...grattis

Back
Topp