DU LENE 1986!!!!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Hahahah syns det var så vittig at etter at jeg hadde sett på linkene med de fine husene så gikk jeg ned på soverommet for å vekke mannen. Da så jeg missed call og melding på moblien hans og han ba meg sjekke hva det var fornoe.

Nummeret var ikke lagret i moblien men i meldingen sto : Hei **** heter jeg fra Haugasunds avis (eller noe sånt) kan jeg låne deg i 2 minutter?

Hihihihih! For en "coinsidence"!!!!! Lurer på hva de vil da?[8D]

Hahha... Kødder du?? Kansje vi har noen snikere her inne på bv.

neste blir Rana Blad som ringer! [8D]

Hihi.. Jeg fant ut hvorfor de har ringt [:D]

ORIGINAL: Lene1986

HALLO!! ikke  skriv sånn uten noen mer forklaring! [>:]

ORIGINAL: vand

Hihi.. Jo. [8D] Har sendt pm til tjukka nå, så får vi se om det stemmer eller ikke. [;)]

Hihi.. Jo. [8D] Har sendt pm til tjukka nå, så får vi se om det stemmer eller ikke. [;)]

pm-er er no dritt![:'(]

Jo virker å være riktig Lene hehehehe... Men mm haugesunds bladet har tenkt å tilby han jobb så er dette egentlig ikke tegn på noe da... Selve laget må være interessert også[8D]

he he he.... ja her må man være kjapp for å få med seg alt!!

ORIGINAL: Ninnimamma

he he he.... ja her må man være kjapp for å få med seg alt!!

Hihihih! [8D]

WOW!!! DEN LØNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!   *går og pakker kofferten. mission; bergen by for å forføre visse islendinger*[8D]

WOW!!! DEN LØNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!   *går og pakker kofferten. mission; bergen by for å forføre visse islendinger*[8D]

Oi sto det også... *fjerner linken[&:]*

ORIGINAL: Tjukkaaa

det er bare de som tjener fett som ikke liker å fortelle hva de tjener! [8D]

Er bare så mange som blir intimidert av sånne ting så jeg prøver å holde meg unna slike diskusjoner[8D] Men er sant det! I disse tider så skammer man seg for å ha høyere lønn enn gjennomsnittet - spesielt i island...[8|]

Men det er jo teit da! Hvorfor skal man ikke bare være fornøyd? Han har skapet seg det livet selv så hvorfor skal man skamme seg for det?

Samfunnet er rare greier[8D]

Er bare så mange som blir intimidert av sånne ting så jeg prøver å holde meg unna slike diskusjoner[8D] Men er sant det! I disse tider så skammer man seg for å ha høyere lønn enn gjennomsnittet - spesielt i island...[8|]

Men det er jo teit da! Hvorfor skal man ikke bare være fornøyd? Han har skapet seg det livet selv så hvorfor skal man skamme seg for det?

Samfunnet er rare greier[8D]

Jeg styrer unna økonomi, religion og politikk på fest, men ellers så-...... [8D] Bra for dere at han tjener godt, ikke noe mer å si om det! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp