"Du har så mye tanker..."

Har hatt noen som masa på meg om det også, folk uten barn. Jeg prøvde forsiktig å si at jeg klarer ikke få gjort mitt på do når ungen sitter der og hyler. Ja for det var det hver gang jeg la fra meg ungen... Og nei, de har ikke bare godt av å gråte.
Alle unger er forskjellig, og noe som funker for noen fungerer nødvendigvis ikke i det hele tatt for andre. Men neida, la oss belære andre om deres barn liksom....

Jeg får høre det samme fra min samboer. "Du legger for mye i det akkurat nå, du tenker for mye på det, la det heller gå noen mnd før du begynner å planlegge..". Han tar det selv veeeldig piano og har sagt at han prøver å holde hodet relativt kaldt i hvert fall til uke 12. Jeg skjønner godt hva han mener, men selv så har jeg et fryktelig stort behov for å prate om det og alt rundt det! "hva om.., tenk når.., hva hvis.., gleder du deg også til..?":happy:

Jeg får høre det samme fra min samboer. "Du legger for mye i det akkurat nå, du tenker for mye på det, la det heller gå noen mnd før du begynner å planlegge..". Han tar det selv veeeldig piano og har sagt at han prøver å holde hodet relativt kaldt i hvert fall til uke 12. Jeg skjønner godt hva han mener, men selv så har jeg et fryktelig stort behov for å prate om det og alt rundt det! "hva om.., tenk når.., hva hvis.., gleder du deg også til..?":happy:
Det er da det er greit med forumet :hilarious:

Sånn er det her og. Derfor er jeg utrolig glad for dette forumet. Her får jeg døyva litt av ...baby bla bla spira i magen bla bla... behovet. :happy093

Jeg prater med mannen om kanskje 10% i forhold til det jeg skriver om her, og han syns fortsatt det er meeer enn nok :hilarious:

Haha, jeg opplever akkurat det samme [emoji28] «Vi snakka jo om dette for to dager siden, og i går...og så igjen i dag.» Så her er altså babyprat én gang om dagen «for meget»!

Haha, jeg opplever akkurat det samme [emoji28] «Vi snakka jo om dette for to dager siden, og i går...og så igjen i dag.» Så her er altså babyprat én gang om dagen «for meget»!
Hahaha, men tipper mye endrer seg etter ultralyder med hjertebank og det blir litt mer reelt - får vi håpe :hilarious:

Back
Topp