Du får en tidligere bestilt pakke til feil adresse , beholde ?

Hun har vel ikke ventet på den i to mnd, den har vel bare ligget i en annen postkasse? Så leverandøren har jo ikke gjort feil... Er vel mere posten...
Men tok det ikkje to mnd før ts fekk buksa, eller er det sendt ut to bukser, da den første liksom ikkje dukka opp? Ser at buksa var ganske dyr. Hadde nok gitt beskjed uansett:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde sagt ifra. Jeg gikk gjennom kassa og glemte å legge på noe som hang over styret på vogna. Skravla med kassadama og betalte for matvarene. Var ikke noe dyrt, men gikk tilbake på mandag (handla lørdagskveld) med genseren og da at jeg rett og slett glemte den. Fikk skikkelig kjeft.... Gøy. :-P Betalte, men fikk ikke akkurat god følelse av det etter den kjeftsmella.

Samme har skjedd meg mange ganger på ebay da.
Sier alltid ifra hvis ting dukker opp og betaler regningen som kommer av det.

Jeg hadde sagt ifra. Jeg gikk gjennom kassa og glemte å legge på noe som hang over styret på vogna. Skravla med kassadama og betalte for matvarene. Var ikke noe dyrt, men gikk tilbake på mandag (handla lørdagskveld) med genseren og da at jeg rett og slett glemte den. Fikk skikkelig kjeft.... Gøy. :-P Betalte, men fikk ikke akkurat god følelse av det etter den kjeftsmella.
Fikk du kjeft for å være ærlig??:o utrolig dårlig gjort!

Fikk du kjeft for å være ærlig??:o utrolig dårlig gjort!

Jepp. Hun ble skikkelig muggen og sa at 'sånne som meg' ødela detaljhandelen. Så indirekte kalte hun meg en tyv.

Men men. Jeg kommer ikke til å slutte å være ærlig da. Men i det tilfellet ble jeg jo en tyv uansett hvor ærlig jeg var :-P

Jepp. Hun ble skikkelig muggen og sa at 'sånne som meg' ødela detaljhandelen. Så indirekte kalte hun meg en tyv.

Men men. Jeg kommer ikke til å slutte å være ærlig da. Men i det tilfellet ble jeg jo en tyv uansett hvor ærlig jeg var :-P
Hun må jo virkelig hatt en dårlig dag:o alle kan jo gjøre feil ! Hun har sikkert tatt feil pris en gang eller to. Det ødelegger også detaljhandelen:p

Men men. Jeg kommer ikke til å slutte å være ærlig da. Men i det tilfellet ble jeg jo en tyv uansett hvor ærlig jeg var :p
Da hadde jeg sendt en mail til butikksjef.Er jo ikke greit å kjefte på deg

Hadde sagt ifra og betalt:)

Jeg hadde beholdt og ikke gitt beskjed. Og det tror jeg mange av dere andre hadde også, men dere innrømmer det ikke.

Jeg hadde sagt i fra! Jeg er ærlig og har ikke samvittighet til å beholde noe som ikke er mitt..

Så utrolig teit! Hun skulle jo ha rost deg! Sikkert ikke mange som ville gått tilbake og sagt i fra.

Jeg hadde kontaktet firmaet. Hadde ikke klart å beholde noe jeg ikke hadde betalt for. Sånn er jeg som mennesketype, enkelt og greit. Hater uærlighet.
Samme her! :)

Helt latterlig!

Jeg hadde beholdt og ikke gitt beskjed. Og det tror jeg mange av dere andre hadde også, men dere innrømmer det ikke.
Jeg velger å tro at de som sier de ville sagt ifra hadde gjort det :)

Det er sikkert noen som skriver én ting, men gjør noe annet, men jeg har faktisk troen på at mange er ærlige sjeler. Jeg gjør meg ikke til "tyv" for slike ting og hadde ikke klart å bruke buksen så lenge jeg ikke hadde betalt for den. Kan kun snakke for meg selv :).

Jeg hadde gitt beskjed, hvis ikke hadde jeg fått dårlig samvittighet hver gang jeg så på buksen :P

Back
Topp