Du er flink du..

Mamsen til 3..

Forumet er livet
sa mannen min til meg i går kveld når jeg og lillegutt skulle legge oss!

Han hadde nok litt dårlig samvittighet i går tenker jeg for jeg ble litt overgitt av han før han la seg..
Han er veldig flink med de 2 eldste,er alltid jeg som har ordnet og fikset alt med de,men nå faller det meste på han..
Så jeg har lillegutt hele tiden!
Prøver å fortelle han at f.eks det er bedre om han gir lillegutt sutten om kvelden enn at jeg skal gjøre det osv..
Så i går så hadde han lillegutt i 2 min før jeg fikk han tilbake for da mente han at han skulle ha mat..jeg svarer overgitt om at jeg har jo nettop gitt han mat!
Så jeg bryter ut med at jeg får jo ikke spist kveldsmat en gang,ikke får jeg gått på do å tisse,ikke får jeg gå i dusjen eller noe mens DU,ja Du kan gå og legge deg når du vil,spiser når du er sulten osv!
Blir spennende å se hvordan det blir i kveld[:)]
Men som sagt han er veldig flink,men trenger et spark i fua av og til[:)]

Min mann har vært litt fæl til å si ja til folk at de kan komme på besøk uten å høre med meg først han..
Du er heldig S.Reve som har hatt mannen din hjemme,det har ikke jeg og kunne ønske at jeg hadde hatt..
Men ja,en uke hadde sikkert holdt her også[:)]

Hehe sånn har mannen min også sagt : "neida det går så fint,dere må bare komme!"
Og da kom jo mine barseltårer med en gang..
Så han har selv måttet ringe og avlyse det igjen!
Men nå er jo alt fint og flott så nå er det jo bare kjemp koselig med besøk bare vi får litt av kvelden selv før vi skal i seng[:)]

Uff ja er jo ikke noe særlig vær å gå ut i heller nei.. kjipe greier!

Hehe ja de er så søte atte[:D]
Jeg var veldig fin i formen sist,men var litt værre denne gangen,men tror nok det hadde litt med at jeg reiste så tidlig hjem fra sykehuset og så masse å gjøre her hjemme rett og slett..gikk nok på en liten smell[:)]
I tillegg så reiste jo mannen på kurs i olso en uke etterpå så han var jo vekke fra søndagen til onsdagen også hadde vi da bursdags selskap torsdagen og lørdagen samme uke..
Så tok litt tid å hente meg selv inn igjen..

Ja tidlig på kvelden er fint med besøk,det er jeg helt enig i[:)]

ORIGINAL: Henriette1986

ja de trenger nok det ja :) Her er det nesten omvendt.. her er det jeg som har lille pia og øyvind som gjør alt. monterer ammepumpa, steriliserer flaskene, lager middag , vasker opp osv.

Enenste jeg klarer er å amme henne og gå til og fra do og skifte bleie.. får jo dårlig samvittighet ovenfor han , han blir sliten... så jeg ber han legge seg utpå dagen... gleder meg til jeg endelig får kommet meg skikkelig på beina... Men ser ut som jeg må en tur til legen. har skikkelig smerter i underlivet da jeg tisser og hoster.. liksom innunder såret [&:]

Men kjære deg,du skal jo ikke ha dårlig samvittighet!
Er jo ikke så lenge siden du hadde ks,syns du er flink jeg!![:)]
Uff ja,kom deg til legen eller barsel,det hørtes ikke noe godt ut..

Back
Topp