Du er feit..

ORIGINAL: Heijdii

Mja, jeg hadde ikke giddet å falt ned på hennes nivå![:-]

men det hadde JEG [:D]
om ikke annet, så tenker hun seg kanskje om neste gang...

ORIGINAL: Arianne SmartASS

svarte hun noe?[:D]

ORIGINAL: latterjenta

ORIGINAL: Arianne SmartASS

svarte hun noe?[:D]

ORIGINAL: lumina og Erik

ORIGINAL: Heijdii

Mja, jeg hadde ikke giddet å falt ned på hennes nivå![:-]

men det hadde JEG [:D]
om ikke annet, så tenker hun seg kanskje om neste gang...
signerer her med et stort flir [:D]

hehe syns ikke du var teit!!! KOngekommentar tilbake!!!![;)]

sånne kommentarer fortjener en krass tilbakemelding ! synes kommentaren din var bra jeg..

Drit bra kommentar fra deg!! Hadde nok ikke klart å holde kjeften jeg heller!!!
Falle på hennes nivå?? Klart man kan heve seg over det, men hva er morsomt i det?? [8D]

ORIGINAL: *Iris*

Jeg synes det blir heeeeeeeeeeeelt feil å svare sånn, fordi jeg mener man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot seg selv...! Da er man ikke noe bedre enn den andre, når man svarer like stygt!

Så hvis noen hadde kalt deg f.eks fettberg eller fleskeberg så hadde du svart tusen takk? [8|]

ORIGINAL: stoltmortil4

hahaha kongekommentar fra deg synes jeg[:)]

Så man skal ikke få kunne "forsvare" seg selv når folk kommer å slenge i en at en er feit,fordi det ikke er "pent" gjort..?
nei det blir for enkelt ..

ORIGINAL: Labambie

Jeg synes det blir heeeeeeeeeeeelt feil å svare sånn, fordi jeg mener man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot seg selv...! Da er man ikke noe bedre enn den andre, når man svarer like stygt!

Så hvis noen hadde kalt deg f.eks fettberg eller fleskeberg så hadde du svart tusen takk? [8|]

NEI! Da hadde jeg begynt å gråte! men jeg hadde aldri sagt du er feit tilbake. Hadde du?

hehe, det er jo egentlig det som skjer her da, hun som kommenterte får jo bare tilbake sin "egen oppførsel"[;)][8D]

ORIGINAL: .meta.

hehe, det er jo egentlig det som skjer her da, hun som kommenterte får jo bare tilbake sin "egen oppførsel"[;)][8D]

Ja, og du synes det er riktig?

Jeg syns iallefall at det er riktig. Hvis man bare sitter hjemme og begynner å gråte.. Tror du det gjør at personen slutter å si sånne ting? Det gjør ikke jeg..
Ved å såre henne på samme måten så kanskje hun lærer at sånne kommentarer gjør vondt.
Klart, det beste hadde vært å snakket med dama og fortalt henne at de kommentarene sårer.. Men det er ikke alltid man tenker sånn når man står midt oppi situasjonen.
Da vil man ta igjen. Hevnlyst er noe som ligger naturlig i oss mennesker.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hadde faen meg gjort det samme..
Sånn sier man virkelig ikke altså..
Og om man har såpass lite antenner så burde man holde kjeft resten av livet..

Sign

Det svaret synes jeg var akkurat passe stygt[;)]

ORIGINAL: stoltmortil4

hahaha kongekommentar fra deg synes jeg[:)]

Enig!![:D]

høres ut som misunnelse til de grader, spør du meg[:)]
det er sånt søstra mi kunne sagt, og hun har vært misunnelig på alt siden jeg ble født[8D]

Eg hadde nok ikke svart tilbake på den måte. Hellers sagt at eg syns hun kan la vær og kommenterer vekten min, uansett om hun syns den var for lav eller høy..

Samme som vi lærer barna opp til de skal ikke slå tibake viss noen slår de.

Back
Topp