Du Champ....

BlåBobler

Forumet er livet
Åssen står det til om dagen mellom deg og tvillingpappa'n? Lenge siden jeg har lest noe om det nå..... [8|]

hm, hva skal jeg si egentlig? det er ikke så mye forskjell egentlig - han har begynt å skjønne at han skal ha barn, klart å finne frem til det ene navnet. Vi tar en dag av gangen, og jeg forbreder meg på tilværelsen som alenemor igrunn

ORIGINAL: Champ

hm, hva skal jeg si egentlig? det er ikke så mye forskjell egentlig - han har begynt å skjønne at han skal ha barn, klart å finne frem til det ene navnet. Vi tar en dag av gangen, og jeg forbreder meg på tilværelsen som alenemor igrunn

Ok.... Men det høres jo i hvertfall ut som dere kan klare å samarbeide LITT da..? For barnas skyld i hvertfall.... [:)] Men det hadde vært ekstra fint om han virkelig VISTE at han var glad for at han skulle bli far! Også TVILLINGpappa da! Ikke alle som er sååå heldig!

Det er småskritt fremover, han blir nok å ta ansvaret sitt og glede seg over det når det nærmer seg ennå mer. det er nok mest skremmende for han egnetlig å gå fra en tilværelse uten ansvar og bekymring til å bli pappa til to[;)]

kjekke å ha innimellom....

ORIGINAL: BlåBobler

Skal han være med på fødselen? [:)]

Han har vært med på to ul, og skal være med på fødselen [:)]

han sier han gruer seg litt til den dagen fordi han regner med at han får gjennomgå for alt som har vært gjennom svangerskapet... hehe, skal ikke se bort fra det nei [8D]

det er jo et flott sted å få ut irritasjon og frustrasjon da gett.....

og jaggu, nå er det bare 11 uker igjen for meg [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nikki!

drar forbi meg snart jo[;)]

hehe, neida..... egentlig har jeg jo 14 uker igjen, men du vet disse to skal nå se dagens lys tidligere, så da er det bare max 11 uker igjen... oioioioi

eller kanskje det er jeg som vil det før........... hihi
skal jo bli ennå varmere sommer i år enn det var i fjor, godt å få det overstått før den varmeste perioden da gett [:D]

ja var ei som sa det her om dagen, om det blir like varmt som for 10 år siden når jeg fødte så hjelpes... men det blir jo deilig da å slippe å pakke inn di små herfra til nordpolen med engang [:D]

ja når vi har fått dem ut så er det bare gelemagen som skal fikses.... så er vi fit til den heteste perioden [8D]

under kniven??
hahahah trenger jo ikke det,dere har jo en hel skog å ta av....... det som er fint er jo at gelemagene strammer seg selv med litt tid og en smule hjelp da [8D]

Gelemage har eg vel hatt ett par år no[;)] så er vel en vane[:D]

hehe, ja men med gelemage mener jeg den følelsen som kommer når ungene er ute... da er det jo helt rart [:D][:D]

hehe den ja-husker den magen,utrolig snodig å ta på den[:D] *skvulp skvulp*

hehe er jo 8 år siden jeg hadde den gelemagen, men husker den så godt- kjennes jo ikke ut som om det er noe der i det heletatt lenger så fort ungene er ute.. sprøtt.. men joda den musklaturen du ikke tror du har i magen nå når du er svanger, kjenner man godt dagene etter når magen bare skvulper hehe

Back
Topp