"du blir lett gravid du"

¤Gressenka¤

Glad i forumet
Dette er ord eg ALDRI har hørt før, og aldri i livet trudd eg kom til å høyre
etter den laaaaaaaaaaaange veien vi har vært gjennom dei siste åra.

Men dette fekk eg høyre da eg ringte fertilitetsklinikken etter å ha vært innlagt
for utskrapning etter missed abortion.

Er det uvanlig å bli gravid på første forsøk? Er det derfor ho sa det?
Eg blei så paff og satt ut og klarte ikkje få fram et ord.....
 
hjelpe meg det va da en merkelig ting å si til folk som driver med prøverør.....er jo nettopp fordi man ikke blir lett gravid man går igjennom prøverør tenker jeg....
 
ORIGINAL: Solstranda

hjelpe meg det va da en merkelig ting å si til folk somdriver med prøverør.....

Tenkte jeg å [:-]
 
er vel ikke slik at det er uvanlig med å klare det på første forsøk, maaange har blitt det, men også veldig mange blir ikke det heller, det di sa til meg var det at første forsøket må jeg ikke bli skikkelig skuffa over om det ikke går for det er en "prøve" det er da første gang man går på medisiner og de ser hvordan man"reagerer" på medisinene..
så det er jo ikke såååå stor % på første forsøk.Selvom MANGE blir det, er det flere som ikke blir det..

ORIGINAL: Solstranda

hjelpe meg det va da en merkelig ting å si til folk som driver med prøverør.....er jo nettopp fordi man ikke blir lett gravid man går igjennom prøverør tenker jeg....
 
ORIGINAL: småsmurf

Det er vel ment som att du kanskje er av den heldige typen, som blir lett gravid med prøverør, bare kryss fingrene og håp att hun har rett[:D]

Når folk har prøvd i flere år, og så går over til prøverør, og blir gravid på første forsøk, så lover det veldig bra[;)] Da er muligens ikke problemet så stort. Selvfølgelig kan det ha vært flaks, men jeg synes det lover bra uansett
[:D]

Klart en av utfordringene kan være å holde på spira, men det kommer jo helt ann på hva som i bunn og grunn er problemet[:)] Noen spirer faller desverre bort uansett, er nok ekstra tøft når det gjelder langtidsprøvere, så håper spira sitter mye bedre neste gang, lykke til[:D]


trur du har rett i akkurat dette, at det var slik ho meinte det

men synest likevel det er en merkelig ting og seie fordi det lett kan skape falske forhåpningar ved neste forsøk.
 
Paff...Har ikke ord selv
 
Jeg får også høre det. Og syns også det høres rart ut. Men samtidig så får de meg til føle meg "normal" igjen, på en måte. Jeg har jo blitt gravid alle 3 gangene jeg har satt inn. Men mistet 2 ganger:(
 
Rar ting å sei ja til ei som driv med prøverøyr, men kanskje meint som ein oppmuntring?? ;)
 
Back
Topp